Se Win netværk
Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 03-09-02 18:47

Hej

Beklager - Spørgsmålet har nok været oppe at vende tyve gange før, men jeg
har ikke kunnet se en løsning på Google Groups.

Jeg vil have min OS 9.x til at kunne se de sharede drev på min XP Pro.

I NT var der en protokol der hed AppleShare, men den har jeg ikke kunnet
finde i XP Pro.

Er det bare mig der ikke kigger grundigt nok?

Alternativt kan man vel køre Dave og lignende, men vil gerne have en
billigere og mere native løsning.

Mvh
Jesper

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 04-09-02 21:44

Jesper Rasmussen <nej@til.spam> wrote:

> I NT var der en protokol der hed AppleShare, men den har jeg ikke kunnet
> finde i XP Pro.
>
> Er det bare mig der ikke kigger grundigt nok?

Næh, den findes også i Win2000 Server - men altså ikke i XP Pro eller
Win2000 Pro for den sags skyld. Så med din konfiguration er der kun
3.parts programmer tilbage.

--
Venlig hilsen
Thomas Tvegaard

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 04-09-02 21:54

Hej Jesper

> [...]

> finde i XP Pro.
>
> Er det bare mig der ikke kigger grundigt nok?

Jeg har også ledt; men kan ikke finde den. ;-(

> Alternativt kan man vel køre Dave og lignende, men vil gerne have en
> billigere og mere native løsning.

Tjah, det er jo ikke til meget hjælp; men hvad med PCMacLAN (vers 8.1)
eller double talk. De er vist begge til PC'en.

Mvh Sebastian
PS finder du andet, så vil jeg også gerne høre dine erfaringer med det.

> Mvh
> Jesper

DK-8220 Brabrand - +45 86 25 10 50

Fra : Ben Knudsen

Dato : 04-09-02 23:15

nej@til.spam writes:
>Alternativt kan man vel køre Dave og lignende, men vil gerne have en
>billigere og mere native løsning.

Prøv at gå på www.macwindows.com - de har en omfattende vidensbank om dét
område.

Mvh Ben