Nikon TC 14 E II
Fra : Bjorn Nexo

Dato : 03-09-02 17:20

Hej NG
Der skulle vel ikke være nogen lokaliseret i det østlige Jylland, der er
ejer af ovenstående teleconverter, og som er villig til at lade mig prøve
den i 2 minutter. Jeg har det problem, at mit ny D-100 ikke vil spille
sammen med min et år gamle Kenko 1.4 Teleplus pro, som har fungeret og
stadig fungerer fint sammen med min F80. Jeg gerne vide, om det er et
specifikt kenko problem, eller om der er noget galt med min D-100, inden jeg
kaster mig ud i at anskaffe en anden telekonverter.
VH
Bjørn

Fra : Bjorn Nexo

Dato : 03-09-02 18:28