Billigste måde at ringe til Kina?
Fra : LM

Dato : 03-09-02 16:05

Vi har 43 kinesere på besøg - hvordan kan de billigst ringe hjem?

De giver omkring 10 kr i minuttet fra en tlf boks.

LM

Fra : Gert

Dato : 03-09-02 23:34

Hej LM.

Du kan overføre 1000 DKK + porto til min konto, så sender jeg dig 10
forudbetalte telefonkort af 100 dkk stykket.
Du får mellem 36 og 38 min taletid til kina - afhængig af hvor det er. Fra
en telefonboks. Og 70 - 77 min taletid til kina fra en fastnet telefon.

Dette er seriøst ment. Du kan selvfølgelig godt bestille flere...
Gert.
Tlf: 23 68 19 21

Fra : LM

Dato : 04-09-02 06:29

"Gert" <gert.ditlevsen@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> en telefonboks. Og 70 - 77 min taletid til kina fra en fastnet telefon.

Hvad er det for nogle kort? Kan man finde noget info om dem på nettet?

Fra : Gert

Dato : 04-09-02 19:18

> "Gert" <gert.ditlevsen@tdcadsl.dk> wrote in message

Fra

> Hvad er det for nogle kort? Kan man finde noget info om dem på nettet?

Tja, det kan man vel...
Prøv www.easywebcom.dk
Eller www.globalpassport.dk

Jeg forhandler globalpassport, og easy call kort.

Skal du bruge mere end 10 får du selvfølgelig en bedre pris.
Gert.

Fra : MAP

Dato : 04-09-02 07:12

Kan man få dem til andre lande også. f.eks USA, Australien, og mellemøsten
?

   Mvh

   Whoopass

Fra : Gert

Dato : 04-09-02 19:20

> Kan man få dem til andre lande også. f.eks USA, Australien, og mellemøsten
> ?
>
> Mvh
>
> Whoopass
Ja, de virker kloden rundt - fra Danmark - i dette tilfælde.
Men jeg har kort der virker fra udland til udland også.

Gert

Fra : blackholedk

Dato : 04-09-02 08:54

Hej.

Køb Global One Forudbetalte telekort på posthuset.

http://www.globalone.dk/fs.php3?level1=1&level2=1

Pris pr. minut dag: kr. 2,42
Pris pr. minut nat: kr. 1,82

Jeg har selv gode erfaringer.

Mvh.
Mr. Black

Fra : Claus E Beyer

Dato : 04-09-02 19:54

"blackholedk" <blackholedk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Køb Global One Forudbetalte telekort på posthuset.

> [...]

Og med Global One kortene koster det ikke ekstra at ringe fra en mønttelefon.

Fra en alm. fastnettelefon ringer man til 1022 (gratis) for at kalde op og fra en
mønttelefon ringer man til 80404922 (også gratis) for at kalde op.

Claus

Fra : Gert

Dato : 05-09-02 07:04

> [...]
fra en
> mønttelefon ringer man til 80404922 (også gratis) for at kalde op.

Hmm. Er du sikker på det med gratis fra mønt telefon ?
Mig bekendt opkræver TeleDanmark - eller hvad de nu hedder iøjeblikket - 2
kr pr. opkald i afgift. Indført for ikke så længe siden.

Gert

Fra : Claus E Beyer

Dato : 05-09-02 08:46

"Gert" <gert.ditlevsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Mig bekendt opkræver TeleDanmark - eller hvad de nu hedder iøjeblikket - 2
> kr pr. opkald i afgift. Indført for ikke så længe siden.

Jeg har så sent som i går ringet 80404922 (vistnok) fra en korttelefon på Københavns
Hovedbanegård uden at stoppe mønter eller telekort i den. Men det vil ikke undre mig
om det går den vej med at man skal komme 2 kroner i, også når man ringer til gratis-
numre, sådan er det allerede i Norge og Sverige. Dér skal man komme hhv. NOK 5,-
og SEK 3,- i telefonautomaten for at ringe til Global Ones gratisnumre.

Det er da muligt at det allerede er indført fra mønttelefoner, og at korttelefonerne snart
følger efter.

Claus