Outlook express
Fra : Jakob Jakobsen

Dato : 21-01-01 17:22

Hvorfor kan jeg kun skrive en ny meddelelse i nyhedsgruppen. Jeg kan
ikke svare på meddelelser inde i en diskussion. Computeren sender
meddelelsen, men den kommer kun frem når jeg skriver den som en ny
meddelelse?

Jacob

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 21-01-01 18:11

"Jakob Jakobsen" <jaj@obh-k.dk> skrev:

> [...]
>ikke svare på meddelelser inde i en diskussion. Computeren sender
>meddelelsen, men den kommer kun frem når jeg skriver den som en ny

Skriver din OE "Sv: " i stedet for "Re: " når du vil svare på et indlæg?
news.tele.dk filtrerer meddelelser med "Sv: " i stedet for "Re: " da det
er til gene for andre brugere - og i øvrigt i strid med gældende
standarder. Du kan manuelt rette "Sv: " til "Re: " så skulle dit svar
slippe igennem. I nyhedsgruppen:
<news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express> kan du få hjælp
til at få OE til at gøre det automatisk. Hvis du kigger i netikettegruppen
(<news:dk.admin.netikette> kan du se en meget lang tråd om hvorfor "Sv: "
er en dårlig idé (se efter tråden "Kære alle hvis news reader bruger Sv")

--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fidoso.dk)

Fra : CHRistian

Dato : 21-01-01 19:03

jens_gy@hotmail.com (Jens Gyldenkærne Clausen) wrote:

>news.tele.dk filtrerer meddelelser med "Sv: " i stedet for "Re: " da det

Det er nu ikke kun TDC@ der gør det. Det er fx også Sunsite, som hans
indlæg er postet gennem.

--
123456789 123456789 123456789 123456789 123456789 123456789 123456789 12
Tilfældig-Signatur-prog-test,6: http://members.nbci.com/chrzzz/soft/s2f/

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 22-01-01 00:59

CHRistian <nospam@direkte.org> skrev:

> Det er nu ikke kun TDC@ der gør det. Det er fx også Sunsite, som hans
> indlæg er postet gennem.

Ups - jeg fik læst hans headere lidt for hurtigt. Det er selvfølgelig Sunsites
filter der har stoppet ham (ikke at det gør nogen stor forskel i øvrigt).

--
/Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : CHRistian

Dato : 22-01-01 01:09

Jens Gyldenkærne Clausen <jgc.nospam@get2net.dk> wrote:

>Ups - jeg fik læst hans headere lidt for hurtigt. Det er selvfølgelig Sunsites
>filter der har stoppet ham (ikke at det gør nogen stor forskel i øvrigt).

I 'gamle' dage ville de slet ikke have fået lov til at poste til TD@'s
newsserver med Sv. UNderligt, at man ikke få en advarsel mere.

Fra : Charlie Cronjob

Dato : 22-01-01 06:21

"nospam@direkte.org" <nospam@direkte.org> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ieum6tkad5tbsjb3ctga5q6419hcul7pgk@news.inet.tele.dk...

:: I 'gamle' dage ville de slet ikke have fået lov til at poste til TD@'s
:: newsserver med Sv. UNderligt, at man ikke få en advarsel mere.

Power Users[tm] who pay attention to errors returned by the news swerver
are encouraged to read from and post via the test swerver 193.162.153.117
which does return failures to the poster. I do not know how the newer
Diablo reader machine will interface with the Fascist CensurBot and if
it is possible to return rejection messages in the same way.

When conscientious customers post via ...117, this will leave those
sites that have apparently pointed an unattended machine running on
auto-pilot at news.tele.dk, that repeatedly attempts to post again
and again in spite of receiving a clear failure, and which can only
be convinced to give up by accepting the message. Also, most people
using ...117 probably have fixed their newsreaders so the likelihood
of failures should be minimal -- if they pay attention to these few
announcements I make, they probably already know about `Sv: '/`Re: '
Aside from this, it seems the most common failure is an incorrectly
set clock or timezone. It is not yet 2002, nor is it still 1998,
and the timezone offset for most customers should now be +0100 .

We apologize to all who have the misfortune of having used our services.
Meow,
Kvindeservice

:: Test din viden om usenet - er du en newbie?...
PLS ADD ME 2 UR LIST THX

Fra : CHRistian

Dato : 22-01-01 19:11

Charlie Cronjob <autocyberretributionmeowbot@plonk.invalid> wrote:

>:: newsserver med Sv. UNderligt, at man ikke få en advarsel mere.
>Power Users[tm] who pay attention to errors returned by the news swerver

Power Users - det er en typisk OE-bruger nok ikke.

>are encouraged to read from and post via the test swerver 193.162.153.117

Bedre: Den 'normale' tilbage til standarden fra 'gamle' dage.

>:: Test din viden om usenet - er du en newbie?...
>PLS ADD ME 2 UR LIST THX

Hvis folk ikke har hørt om dig er de altså stadig newbies.
Jeg vil tænke over det