Reklame Gok!
Fra : Fischer

Dato : 03-09-02 14:13

Det undrer mig at ingen endnu har kommenteret Telmore's nye reklame.

Jeg synes den er ret morsom, men forventer selvfølgelig at mange herinde
mener, at Telmore ikke burde spilde deres penge på den slags pjat!

*Fischer

Fra : Jean

Dato : 03-09-02 14:47

"Fischer" <express@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg synes den er ret morsom, men forventer selvfølgelig at mange herinde
> mener, at Telmore ikke burde spilde deres penge på den slags pjat!

Jeg vil nærmere sige, at det var på tide at Telmore begyndte markedsføre sig
i TV. (De reklamerer jo allerede i bussen osv.)

Når man har et driftoverskud på over 25 mio. er der råd til det, så man kan
blive endnu større.
Jeg kan bare ikke li' det, når den tid kommer og de store føler sig
truet.... eksperter mener jo, at de 4 store kan kvæle Telmore i løbet af et
år, hvis de vil....

De vil helt sikkert blive opkøbt, når kundekartoteket er stort nok......

Jean
(er selv meget tilfreds Telmore-kunde)

Fra : Trickysparrow

Dato : 03-09-02 15:50

> [...]
> år, hvis de vil....
>
> De vil helt sikkert blive opkøbt, når kundekartoteket er stort nok......

Ja og så kan det store firma der køber Telmore fucke det hele totalt op.

> Jean
> (er selv meget tilfreds Telmore-kunde)

Martin .

Også en meget tilfreds Telmore kunde.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 03-09-02 16:51

"Jean" <jean@pc.dk> wrote in

> De vil helt sikkert blive opkøbt, når kundekartoteket er stort
> nok......

Med Frank i spidsen er det sikkert også meningen at det skal opkøbes
at et andet firma - ligesom med Image...

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt/undtagelse
http://min.hjemmeside.er.paa.http.kolon.2-x-skraastreg.hs235.dk/

Fra : Jean

Dato : 03-09-02 18:12

> [...]
> http://min.hjemmeside.er.paa.http.kolon.2-x-skraastreg.hs235.dk/
> "These opinions are my own, though for a small fee they

Det er meningen, se:

http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=15168

Mvh Jean

Fra : Palle Jensen

Dato : 03-09-02 18:22

> http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=15168

Gud forbyde Telia at købe Telmore! Æv!

--
Palle

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 03-09-02 19:43

Palle Jensen <usenetmail@tiscali.dk> wrote in

> Gud forbyde Telia at købe Telmore! Æv!

Det er en gammel historie det med Telia - personligt tror jeg det
bedste er at en udenlandsk ting køber den for at drive den videre som
den er nu - DK's bedste mobilselskab ;)

Fra : Michael Jensen

Dato : 03-09-02 20:08

"Henrik Stidsen" <spamtrap@spammer.dk> skrev i en meddelelse
> Det er en gammel historie det med Telia - personligt tror jeg det
> bedste er at en udenlandsk ting køber den for at drive den videre som
> den er nu - DK's bedste mobilselskab ;)

Det med " DK´s bedste mobilselskab " afhænger nu af øjnene der ser. Jeg
ville f.eks. aldrig kunne få den billigste pris hos telmore.

Fra : Jean

Dato : 03-09-02 22:00

> Det med " DK´s bedste mobilselskab " afhænger nu af øjnene der ser. Jeg
> ville f.eks. aldrig kunne få den billigste pris hos telmore.

Han skrev "DK´s bedste mobilselskab"... ikke billigste!
Der er andre ting... såsom service og brugervenlighed.

Telmore er langfra det billigste, hvis du bruger mange minutter hver
måned.....

Jean

Fra : Crash Override

Dato : 18-09-02 20:43

On Tue, 03 Sep 2002 15:47:02 +0200, Jean wrote:

og mange dage efter, ser jeg tråden og tager den op igen ;)

> Jeg vil nærmere sige, at det var på tide at Telmore begyndte markedsføre sig
> i TV. (De reklamerer jo allerede i bussen osv.)

De markedsførte sig også med hundelort reklamen da de var ganske nye på
markedet.

--
crash override
http://streetwise.dk