Er et fks powerfilter godt på en suzuki rm~
Fra : box_mixman

Dato : 03-09-02 11:34

eg tænkte på et power filter eler ligende koster ikke det helt vilde...
men det gir det noget spicel kraft eller er det bare frås at købe???

mvh kristian.p

http://www.kandu.dk/

Fra : dots

Dato : 03-09-02 16:02

"box_mixman" <box_mixman.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> eg tænkte på et power filter eler ligende koster ikke det helt vilde...
> men det gir det noget spicel kraft eller er det bare frås at købe???

Hej !
Jeg kører SMX fra '01, skifter imellem SMX/RMX fælge alt efter sommer/vinter
eller sjov bane . Kører med 13 foran, 50 bag, skiftet potten - og den
render rundt 90.. alt ok for mig (er ved at ta pap på Kawa ER-5).
Læg en tråd på - Forum - www.rmx50.info/ ... De ved noget om det !!

dots-