Internet adgang
Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 03-09-02 10:47

Hej

Hvordan kan jeg nemmest kontrollere om en maskine har forbindelse til
Internettet ?

Jeg er ved at lave en lille application, som skal kunne sende en mail under
givne omstændigheder, men dog kun hvis der er forbindelse !

Michael

Fra : fkb

Dato : 03-09-02 16:43

hej der.......

du kan jo bare prøve at pinge et eller andet....( yahoo.com), og hvis det
gaar godt ...tjaa saa har du forbindelse.......

/finn

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 03-09-02 19:39

Se sådan gør jeg nu, men jeg tænkte om ikke der var en mere specific måde at
gøre det på ?

Michael

Fra : David A. D. Konrad

Dato : 04-09-02 10:11

"Michael Vilhelmsen" <smom22@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Se sådan gør jeg nu, men jeg tænkte om ikke der var en mere specific måde
at
> gøre det på ?

Brug InternetGetConnectedState, der ligger i wininet...