Ny 17" iMac og brænderspørgsmål.
Fra : Karen Seiersen

Dato : 03-09-02 09:31

Hej NG.

Vi har nu taget skridtet fuldt ud og har bestilt 2 stks. af de
nye 17" imac's med brænder.

Nu er så spørgsmålet om den software der sidder i disse iMac's
kan forliges med Toast titanium 5.1 eller det er mest fornuftigt
at beholde den gamle eksterne brænder som ekstra brænder.

Er der nogen funktioner som Apples software ikke er god til at
håndtere i forhold til Toast ?

Spørgsmålet er egentlig, om vi kan få brug for en ekstern brænder ?

Nogen der har evt. svar til dette vil vi blive meget glade,
vi venter spændt på vores kære "dyr" som skulle komme
ultimo september. Vi har sandelig også lige købt en af de nye iBook's
som vi er meget glade for, alt dette skal så virke i et netværk, som
jeg håber på at kunne forbinde, ellers må jeg vel spørge her i NG
hvor i har så mange gode svar på alt.

Mange machilsner Karen

Fra : Martin Edlich

Dato : 03-09-02 10:12

In article <1fhxje9.8wvh1f1mcjiuuN%vise@besked.com>,
vise@besked.com (Karen Seiersen) wrote:

> Spørgsmålet er egentlig, om vi kan få brug for en ekstern brænder ?

Nej, spørgsmålet er om du ikke har brug for en (ny) mand.

Toast skulle meget gerne kunne håndtere den indbyggede brænder.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 03-09-02 11:05

On Tue. d. 03 Sep. 2002 kl. 09:11 GMT, Martin wrote:

> Nej, spørgsmålet er om du ikke har brug for en (ny) mand.

træt af sygeplejersken?

Besides, if you can't get a decent kernal panic      <icq://131382336>
or two in a month, what's the point of living?      <aim://reippuert>

Fra : Martin Edlich

Dato : 03-09-02 11:21

In article <5h12la.bb5.ln@g4.reippuert.dk>,

> træt af sygeplejersken?

Nejda, jeg kan godt multitaske.

Fra : Karen Seiersen

Dato : 03-09-02 14:13

> Nej, spørgsmålet er om du ikke har brug for en (ny) mand.
>
> Toast skulle meget gerne kunne håndtere den indbyggede brænder.

Hej Martin

Tak for dit svar !

Hi - Hi -Nej en ny mand er ikke lige det jeg kan bruge, kender du
ikke det at man faktisk er mest glad for sit gamle kluns og sine
"gamle" velkendte Mac'er ) Men bliver det aktuelt skal jeg nok
sige til *LOL*

Det vil sige at vi bare skal sælge vores brænder sammen med de
2 gamle iMac's, og håbe på det bedste.

Mange machilsner Karen

Fra : Martin Edlich

Dato : 03-09-02 15:31

In article <1fhxwn9.1yxvdn3r4c58eN%vise@besked.com>,
vise@besked.com (Karen Seiersen) wrote:

> Hi - Hi -Nej en ny mand er ikke lige det jeg kan bruge, kender du
> ikke det at man faktisk er mest glad for sit gamle kluns og sine
> "gamle" velkendte Mac'er )

Jamen, du skifter jo Mac'erne ud.

> Men bliver det aktuelt skal jeg nok sige til *LOL*

Det siger de allesammen.....

> Det vil sige at vi bare skal sælge vores brænder sammen med de
> 2 gamle iMac's, og håbe på det bedste.

Om ikke andet følger der jo brændersoftware med til de nye Mac'er.

Fra : Karen Seiersen

Dato : 03-09-02 21:56

> Jamen, du skifter jo Mac'erne ud.

Ja det er sandt, de er nemmere at komme af med end et levende
væsen ;.)

> Det siger de allesammen.....

Jeg mener det skam .....

> Om ikke andet følger der jo brændersoftware med til de nye Mac'er.

Ja det er jeg klar over, håber den er ok til vores brug... alm.
brænding af data og nogen gange audiokopi til bilen.

Men tak for dit svar som er taget til efterretning

Machilsen Karen

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 03-09-02 23:16

On Tue. d. 03 Sep. 2002 kl. 20:56 GMT, Karen wrote:

> Ja det er jeg klar over, håber den er ok til vores brug... alm.
> brænding af data og nogen gange audiokopi til bilen.

I 10.2 er den (kan nu også brænde sessions)

Fra : Karen Seiersen

Dato : 04-09-02 09:40

> I 10.2 er den (kan nu også brænde sessions)

Det glæder mig så det vil jeg glæde mig til at prøve når vi får
vores "kære dyr" i hus. ;.)

Tak for svaret

Machilsen Karen