WeatherPop virker ikke
Fra : Henrik Münster

Dato : 03-09-02 08:45

Jeg har ikke kunnet få WeatherPop 1.4 til at vise noget hverken i går
eller i dag. Jeg var væk i weekenden, så jeg ved ikke, om der også var
problemer der.
Jeg kan se i Console, at der er noget med "Can't retreive
weather information for this city", men jeg kan heller ikke få den til
at vise noget for andre byer end Esbjerg.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Karl Antz

Dato : 03-09-02 09:17

> Jeg har ikke kunnet få WeatherPop 1.4 til at vise noget hverken i går
> eller i dag. Jeg var væk i weekenden, så jeg ved ikke, om der også var
> problemer der.

sakset fra MacMinute:

> X WeatherPop fix due September 3 September 2 - 06:37 EDT Users of
> WeatherPop, the popular utility that displays current weather conditions
> in your menu bar, may have noticed that the application stopped working
> several days ago. Glucose Development has posted a note on its Web site
> stating that a fix is imminent. "Due to some changes in our data source,
> WeatherPop is temporarily broken... We hope to have a release that fixes
> this issue by September 3."

-- Karl Antz Albaniensgade 4,1th 2300 København S

Fra : Henrik Münster

Dato : 03-09-02 11:34

Karl Antz <karlantz@isa.dknet.dk> wrote:

> sakset fra MacMinute:

Tak. Jeg har ikke selv tid til at følge med andre steder end i Mediamac
og Macnyt. Det er mærkeligt. Nu er det anden gang indenfor kort tid, at
WeatherPop på magisk vis holder op med at virke. Det må være noget, de
lave på deres server. Mon det er med vilje for at få os til at betale.
Det lyder hver gang som om, det er en stor overraskelse for folkene bag
WeatherPop, men det kan da ikke være rigtigt.
--
Henrik Münster
Esbjerg