Tæl filsize
Fra : Pølle

Dato : 03-09-02 06:07

Hej Gutter og Gutinder

Findes der en kommando, som kan optælle FileSize i en angiven mappe

Mvh
Pølle

Fra : René Jensen

Dato : 06-09-02 14:51

Pølle wrote:
> Findes der en kommando, som kan optælle FileSize i en angiven mappe

Nej.

Du bliver selv nød til at traverse igennem den ønskede mappe og
sammenlægge filstørrelserne.

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Pølle

Dato : 07-09-02 10:22

Hej René

Tak for dit svar. Jeg er kommet til det samme konklusion, meeen det ku' jo
være !!!

Pølle

Fra : René Jensen

Dato : 07-09-02 11:13

Pølle wrote:
> Tak for dit svar. Jeg er kommet til det samme konklusion, meeen det ku' jo
> være !!!

Det var så lidt - prøv evt. at kigge på nedenstående link, det er til et
tidligere indlæg, som jeg har posterede, du kan selv omskrive noget af
koden, så den også tæller filstørrelserne (kan ikke lige huske om den
klasse jeg skrev gjorde det) ...

http://groups.google.com/groups?q=TDirInfo+group:dk.edb.programmering.pascal&hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&selm=3D2CCB80.2C23CFD9%40adslhome.dk&rnum=1

Sorry, kunne ikke finde den i min eget newsgroup program, så jeg fandt
den via. Google Groups ...

--
Med venlig hilsen,
René Jensen