Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Manualer til FUJI 602 z (på Dansk)
Fra : Senior

Dato : 02-09-02 23:31

Jeg har besluttet mig for at købe et FUJI s 602 z camera i Tyskland.

Jeg fik det gode råd her i gruppen at spørge, om der er een som har Dansk
manual til dette camera,
og som godt ville låne den ud eller lave en kopi.

Jeg kunne forestille mig , at du som tak for ulejligheden, kunne ønske dig
en ting til dit camera. Flash card, taske eller lignende.

Svar i privat mail.

mvh. Niels

Fra : Lars Andersen

Dato : 03-09-02 11:22

"Senior" <n.s.nielsen@get2net.dk> wrote in message news:<OERc9.1284$b74.3274@news.get2net.dk>...
> [...]
>
> Jeg kunne forestille mig , at du som tak for ulejligheden, kunne ønske dig
> en ting til dit camera. Flash card, taske eller lignende.

Hvorfor det? Jeg kunne da også godt tænke mig en manual på dansk, og
måske andre ligeså, så denne tråd er da perfekt til at koordinere et
el. andet.

v.h. Lars A.