Bloodsport
Fra : Window Earle

Dato : 02-09-02 22:02

Er der nogen som ved om subj. er på vej til dvd? Det er sgu en klassiker fra min drengerøvstid, savner den lidt

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 02-09-02 22:22

"Window Earle" <not_giving_away_my_@ddress.com> writes:

> Er der nogen som ved om subj. er på vej til dvd? Det er sgu en
> klassiker fra min drengerøvstid, savner den lidt

Den er udgivet på en tysk DVD:
http://dvd-inside.de/reviews/Bloodsport.html

Fra : Rasmus

Dato : 02-09-02 22:42

"Window Earle" <not_giving_away_my_@ddress.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen som ved om subj. er på vej til dvd? Det er sgu en klassiker
fra min drengerøvstid, savner den lidt

Check http://www.axelmusic.dk/list?searchstring=bloodsport

/Rasmus

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 02-09-02 22:54

Window Earle wrote:
> Er der nogen som ved om subj. er på vej til dvd? Det er sgu en
> klassiker fra min drengerøvstid, savner den lidt

Jeg genså den forleden (norsk tv?). Den har sine momenter, men uha, hvor er
alt andet end kampene uhyre ringe

/Nikolaj

Fra : Morten DH

Dato : 03-09-02 09:18

"Window Earle" <not_giving_away_my_@ddress.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen som ved om subj. er på vej til dvd? Det er sgu en klassiker
fra min drengerøvstid, savner den lidt

He he så er jeg ikke den eneste har i gruppen med hemmelige b-film minder
fra barndommen
Glemmer aldrig dengang i slutningen af 80'erne jeg slæbte denne lille perle
med hjem og fodrede VHS'en med - anede ikk hvem Van Damme var men jeg kan da
huske jeg var stensikker på at jeg skulle starte på kampsporttræning dagen
efter... ak ja de minder

Nå men et godt sted at starte med at søge efter DVD-udgivelser er altid:
www.dvd-basen.dk den er ikke komplet; men den er meget meget god...

Fra : Martin Møller

Dato : 03-09-02 16:00

Window Earle wrote:

> Er der nogen som ved om subj. er på vej til dvd? Det er sgu en klassiker
fra min drengerøvstid, savner den lidt

Ja, den er fed nok!

Husker selv, at jeg købte den sammen med Lion the Streetfighter og Double
Impact for en del år siden. Det var genialt, lige bortset fra skuespillet...

--
Mvh. Martin Møller