Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sandberg 3d scanner
Fra : Langgaard

Dato : 02-09-02 20:50

Hej

Kender nogen den, eller bedre, er der nogen der har den ?

Kan man anbringe f.eks et kamera på den, og få et godt billede af det. i
annoncen er der vist en klase vindruer, som den skulle kunne portrættere !

--
Venlig hilsen / Best regards

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 02-09-02 21:29

"Langgaard" <langgaard@klarupnet.dk> skrev i en meddelelse
> Kender nogen den, eller bedre, er der nogen der har den ?

Ja, jeg har haft en men da jeg skiftede til WinXP var der ingen driver
support og win2000 driveren fungerede dårligt. På grund af gennerelt dårlig
driver support køber jeg aldrig mere sådanne mærker. Det skal lige siges at
jeg ikke har været inde på Deres website og kikke men jeg ventede i ca. 9 md
efter at winXP var kommer og der var stadig ingen driver og dette var for
mig totalt uacceptabelt så derfor har jeg nu en Canon scanner .

> Kan man anbringe f.eks et kamera på den, og få et godt billede af det. i
> annoncen er der vist en klase vindruer, som den skulle kunne portrættere !

Der er fis i en hornlygte og det fungere ikke, jeg kan kun sige hold dig
langt væk.

Mvh
Henrik

Fra : itgrafen

Dato : 02-09-02 21:46

"Langgaard" skrev d. 02-09-02 20:50 dette indlæg :
> Hej
>
> Kender nogen den, eller bedre, er der nogen der har den ?
>
> Kan man anbringe f.eks et kamera på den, og få et godt billede af det.
> annoncen er der vist en klase vindruer, som den skulle kunne
portrættere !

> --
> Venlig hilsen / Best regards
>
> Leif Langgaard. E- Mail: langgaard@klarupnet.dk
>
> Køb og salg af brugt fotoudstyr: www.analogfoto.dk
>
> Jeg samler på kameraer og fotoudstyr, har du noget ?
>
>Hej Leif

jeg har en sandberg 3d usb scanner til at stå, du kan sommen låne den og
prøve den. jeg kan se at vi ikke bor så langt fra hinanden.
send mig lige en mail, så finder vi ud af noget

venlig hilsen
dorthe@dorthes.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Langgaard

Dato : 02-09-02 21:56

Hej

Jo, det var mig du købte en Canon Speedlite af, hvis scanneren er sat til,
vil du så ikke prøve at scanne et kamera for mig, da jeg er på vej i en
døgnvagt, har jeg ikke tid lige nu.

Ellers tales vi ved senere !

OBS Jeg kan ikke maile dig !

--