The Sims, HouseParty, CD-key er blevet væk~
Fra : Lise Tulinius

Dato : 02-09-02 20:39

I forbindelse med geninstallation af mine Sims-spil (The Sims, Livin' it Up,
House Party og On Holiday), har jeg mistet den tal-kode
(xxxx-xxxxxxx-xxxxxxxx-xxxx) der skal tastes under installationen på
HouseParty-expansion, da det lille hæfte hvor koden står på bagsiden er
blevet væk.

Det kan da ikke være rigtigt at min HouseParty-expansion derfor er ubrugelig
?

Kan jeg finde koden på (Den originale !!) CD'en.....Hvordan ?
Ellers nogen gode råd om hvad jeg kan gøre ?

Lise

Fra : Emilio

Dato : 02-09-02 22:53

> Kan jeg finde koden på (Den originale !!) CD'en.....Hvordan ?
> Ellers nogen gode råd om hvad jeg kan gøre ?

Ja, det er ærgerligt. Desværre kan vi som ejer originalen ikke videregive
koder da vi ikke vil støtte et piratkopi marked. For at undgå
misforståelser, skal det siges at det ikke er dig personligt jeg sigter på.
Det jeg vil foreslå, er at du læser de relevante sider hos EA sports
Danmark:
http://danmark.ea.com/dynpage.asp?page_id=1010

Selvom det er besværligt, håber jeg du forstår.

Med venlig hilsen

Emil

Fra : Lise Tulinius

Dato : 04-09-02 20:21

Tak for hjælpen !

MVH
Lise

Fra : J.Dredd

Dato : 03-09-02 04:01

"Lise Tulinius" <tulinius@post6.tele.dk> wrote in message
> [...]
> ?
>
> Kan jeg finde koden på (Den originale !!) CD'en.....Hvordan ?
> Ellers nogen gode råd om hvad jeg kan gøre ?

Da jeg selvfølgelig ikke tror du snyder giver jeg dig dette link..

http://www.megagames.com/cracks/html/c901430_0.htm

Håber du kan bruge det..
J.Dredd

---