Mærkeligt problem med Hercules 3D Prophet ~
Fra : Niels Skaaning

Dato : 02-09-02 18:19

Hej

Jeg har et irriterende og mærkeligt problem med mit 3D Prophet 4500 som
jeg ikke selv har kunnet finde en løsning på.

Problemet er, at under 3D blinker billedet en lille smule med ca.
skærmens opdateringsfrekvens. Samtidig kommer der hylelyde ud af
høttalerne og nogle gange hyler strømforsyningen også som om den bliver
hårdt belastet. Det er som om de ting følges ad.

Min PC har 300 W strømforsyning, to hardiske, en CD-brænder, netkort og
en 1200 (266) MHz Thunderbird, AMD. Umiddelbart mener jeg der er strøm
nok.

Er kortet defekt eller er det noget andet?

NS