Telmore
Fra : Lars Raaby

Dato : 02-09-02 17:49

I dag har jeg skiftet til Telmore fra Orange.
Jeg må rose dem for den gode service. Da jeg var oprette som kunde fik
jeg en mail på at nu havde de oprettet mig og da de viste hvilken dato
jeg ville blive flyttet fik jeg et brev med simkort og hvilken dato der
var flytte dag. Det var så i dag.
I dag har jeg modtaget en mail at nu var flytningen i orden. Og det
virker.

Så indtil videre er jeg overrasket over den service de tilbyder.
Jeg skal lige oplyse at det er ca. 3 mdr. siden jeg bestilte flytning og
fordi det er så lang tid siden er at jeg havde købt en telefon med
Orange Ab. som skulle ophøre først.

--
MVH Lars
- nogen burde lave en FAQ/OSS