GD 67
Fra : MaRk

Dato : 02-09-02 16:18

Hej

Har nogen prøvet en panasonic GD 67??
I så fald, hvad synes i om den??

Mvh
MaRk

--
www.mgrj.1go.dk

Fra : Anders Møller

Dato : 03-09-02 10:03

"MaRk" <x@x.dk> wrote in message

> Har nogen prøvet en panasonic GD 67??
> I så fald, hvad synes i om den??

Jeps, købte en i går. 2.000 hos Sonofon butikkerne, gav 249,- yderligere for
at få den uden abonnement. Glimrende telefon til prisen. Godt alternativ til
andre telefoner med farveskærm, selvom GD-67 kun har 256-farvers skærm.

--
Anders Møller

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 03-09-02 10:51

Anders Møller wrote:
> [...]
> yderligere for at få den uden abonnement. Glimrende telefon til
> prisen. Godt alternativ til andre telefoner med farveskærm, selvom

Vi vil høre mér!

Hvordan er menusystemet?
Hvordan er kvaliteten af skærmen (i forhold til eksempelvis T68)?

osv...

\Mandal

Fra : Anders Møller

Dato : 03-09-02 11:14

"Brian Fisker [8900]" <Fisker@mobilixnet.dk> wrote in message

> Vi vil høre mér!

Okay :)

> Hvordan er menusystemet?

Godt - hvis man er vant til Nokias simple system, vil man nok lige skulle
vende sig til det Panasonic har lavet. Men det er overraskende hurtigt, set
i forhold til at det er animerede farve-menuer! Jeg havde før en Siemens C45
som har et godt menusystem, men Panasonics er IMO bedre.

> Hvordan er kvaliteten af skærmen (i forhold til eksempelvis T68)?

Kender ikke vildt meget til T68 men jeg har intet at klage over mht. GD-67

Standbytid osv. kan jeg endnu ikke sige noget om, men jeg ladede den helt op
i går og har naturligvis leget og haft den i brug længe, men bat. indikator
har endnu ikke flyttet sig.

Plastickvaliteten er god og den knirker kun en lille bitte smule fra det
bagerste cover, dog mindre end nogen af de Nokiaer jeg har haft
gjorde.Navigationen i menusystemet foregår i øvrigt med et joystick, som
fungerer over al forventning. Både "enter" (tryk ned..) og selve
højre-venstre-op-ned virker super. Tilslutning til lader osv. i numsen på
telefonen ligger bag et skjold som man skal passe på man ikke knækker.
Underlig løsning.

Anders

Fra : MaRk

Dato : 03-09-02 16:20

Hej

Hvor hurtig er den til sms??
Hvordan lyder ringetonerne??
Hvordan med det lader stik, er det besværligt at komme ind til??
Hvordan er knapperne?

puuh en masse spørgsmål, håber du vil være venlig at svare.

Mvh
MaRk

--
www.mgrj.1go.dk

Fra : Anders Møller

Dato : 03-09-02 17:53

On Tue, 3 Sep 2002 17:19:43 +0200, "MaRk" <x@x.dk> wrote:

>Hvor hurtig er den til sms??

Ingen ventetid på indtastning af beskeder.

>Hvordan lyder ringetonerne??

Som polyfoniske ringetoner ny gør. Ikke overvældende gode er de
originale, men det er der jo mulighed for at lave om på.

>Hvordan med det lader stik, er det besværligt at komme ind til??

Ja en smule. Der er en klap der klikkes væk. Er lidt bekymret for hvor
godt det holder.

>Hvordan er knapperne?

Utroligt gode. Det er af typen der lige siger et lille "tik" når man
trykker på dem.

Fra : Jesper Winding

Dato : 03-09-02 17:59

Hvad menes der med at man kan "putte sit eget billede ind i bagcoveret"?

--
Jesper

Fra : Anders Møller

Dato : 04-09-02 07:13

"Jesper Winding" <jesperw@tdcadsl.dk> wrote in message

> Hvad menes der med at man kan "putte sit eget billede ind i bagcoveret"?

Bagsiden er gennemsigtig, og der følger nogle "inserts" med som har
forskelllige designs. Der følger endvidere en skabelon med, hvor man kan
printe sit eget design osv. Se evt. panasonic.dk

Vh. Anders

Fra : MaRk

Dato : 04-09-02 16:31

Hej

Hvad synes du selv om mal selv, bagfront??
Ser det godt ud?? Eller ligner det noget man lavede i 1. klasse til
klippe/klister dag?

Fra : Anders Møller

Dato : 05-09-02 07:48

"MaRk" <x@x.dk> wrote in message

> Hej
>
> Hvad synes du selv om mal selv, bagfront??

Well ville hellere have haft en gennemlakeret bagside. Men der følger et
indlæg med i fonens farve.

> Ser det godt ud?? Eller ligner det noget man lavede i 1. klasse til
> klippe/klister dag?

Det går da an på hvordan man laver det, så det er umuligt at sige. Jeg har
taget et scannet billede og printet det i høj opløsning, og klippet det
til.. ser fint ud.

Fra : Jesper Winding

Dato : 03-09-02 10:53

Du kan sq da ikke bare stoppe - kom med noget info!

--
Jesper

Fra : Martin S.

Dato : 06-09-02 08:43

> [...]
til
> andre telefoner med farveskærm, selvom GD-67 kun har 256-farvers skærm.

Jeg har også lige købt en. Synes den er meget fed. Har dog et problem. Kan
ikke sætte den til at vibrere ved indgående opkald (selvom det er sat til i
menuen). Men nu går jeg lige en tur til Sonofonoski.
Til prisen, tror jeg ikke den fås federe...

http://www.panasonicmobile.com/product_new/gd67/eng/specification.html

mvh. Martin S.

Fra : Martin S.

Dato : 06-09-02 10:35

fik løst problemet. Der var ikke noget i vejen med telefonen... heldigvis.
En knap skulle der trykkes på, og det stod der ikke så helt direkte i
brugsanvisningen...
Men hvad....

Mvh Martin

Fra : Anders Møller

Dato : 06-09-02 12:31

"Martin S." <real_warhawk@hotmail[removedette].com> wrote in message

> fik løst problemet. Der var ikke noget i vejen med telefonen... heldigvis.
> En knap skulle der trykkes på, og det stod der ikke så helt direkte i
> brugsanvisningen...
> Men hvad....

Ja den kan kun vibrere når den står på lydløs mht. at holde # nede ikke ?
Jeg savner vib og lyd samtidig !

--
Anders D. Møller

Fra : Martin S.

Dato : 06-09-02 15:38

> "Martin S." <real_warhawk@hotmail[removedette].com> wrote in message

heldigvis.

> Ja den kan kun vibrere når den står på lydløs mht. at holde # nede ikke ?
> Jeg savner vib og lyd samtidig !

Det kan den sagtens. Dog kun i Diskret mode.
Du indstiller diskretmode til begge to. Det gør du i "brugerindstillinger" -
"Diskret mode" - der kan du vælge "ringe-styrke" og du kan indstille
vibratoren til "vedvarende" , "med mellemrum" eller "slå fra".
I diskret mode på min ringer og vibrerer den. I alm. mode - ringer den kun.

Prøv det, og det vil virke.

mvh. Martin S.

Fra : Claus Rolsted

Dato : 08-09-02 17:36

"Martin S." <real_warhawk@hotmail[removedette].com> skrev i en meddelelse

> Det kan den sagtens. Dog kun i Diskret mode.
> Du indstiller diskretmode til begge to. Det gør du i
"brugerindstillinger" -
(..)
> I diskret mode på min ringer og vibrerer den. I alm. mode - ringer den kun.

Hej Anders og Martin
Hvis den nye gd67 er ligesom de gamle gd70 og gd93, så er det skam muligt at
få vibration og almindelig ringetone samtidigt. Jeg tror, det er samme
princip, som gør sig gældende for den nye:
1. Først slås vibratoren til (hold # inde).
2. Gå ind i menuen for lydindstillinger/toner og vælg "Ringestyrke".
3. Lad den spille en brøkdel af et sekund med den ringestyrke du ønsker, og
tryk "OK"/"Vælg".
= Nu vil den så vibrere og spille samtidigt, uden at du behøver at sætte den
i Diskret-mode.

> Prøv det, og det vil virke.

Prøv det, og det vil virke.
--
mvh. Claus Rolsted, som har haft en Panasonic gd70 i flere år (nu på udlån
til kæresten, som er ellevild med vibratoren og diktafonen). Selv har jeg nu

Fra : Martin S.

Dato : 08-09-02 21:21

"Claus Rolsted" <rolsted@nospamNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> tryk "OK"/"Vælg".
> = Nu vil den så vibrere og spille samtidigt, uden at du behøver at sætte

Hej, det har jeg lige prøvet. Det virker ikke. I diskret mode (det slås til
med #) så kan du ikke vælge ringestyrke. Det bliver "greyed out".. Men når
det virker i "diskret" med både vibrator og ringetone, så gør det nu ikke
noget...

Fra : Claus Rolsted

Dato : 11-09-02 01:45

> Hej, det har jeg lige prøvet. Det virker ikke. I diskret mode (det slås til
> med #) så kan du ikke vælge ringestyrke. Det bliver "greyed out"..

Hmmm, nå da, så kan jeg desværre ikke hjælpe...

--
mvh. Claus Rolsted - motorcyklist uden motorcykel
Pt. Vespa ET2 møvert-style | MC-køreprøven bestået tirsdag den 13. aug.

Fra : niklasap

Dato : 28-12-02 02:12

hej mit navn er Niklas jeg har det problem at jeg ikke kan gå på wap med
min GD67 er der nogen der kan hjælpe mig?
når jeg går på siger den bare server ikke fundet.
og jeg har telmore kan nogen hjælpe mig.

MVH Niklas

http://www.kandu.dk/