David Letterman sex - ctr porn.
Fra : Bo Warming

Dato : 02-09-02 16:03

En flot pige går foran sin fyr ved motel-receptionen og klynker, at de er
blevet berøvet og har ingen penge og gerne vil overnatte gratis.
Motel-karlen svarer "There is no way that I can possible let you sleep here
for free", og skønheden går et skridt nærmere og trækker sin t-shirt op, så
han kan se hendes gudesmukke bryster.
Motel-karlen gir hende nøglen til et værelse og tilføjer "Vi har også en
ledig suite".

Er det ikke mere nedværdigende for kvindekønnet end nogen Max-kz-Hardcore
porno-film.? At udstille kvinder som ludere, der benytter sig af deres køn?

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Carsten Matzon

Dato : 02-09-02 17:50

> Er det ikke mere nedværdigende for kvindekønnet end nogen Max-kz-Hardcore
> porno-film.? At udstille kvinder som ludere, der benytter sig af deres
køn?

Joh enig.Syntes der er meget af det derude.Efter 3 år i Forsvaret har jeg
set utallige eksempler på den opførsel hvor kvinder udnytter deres køn.Og så
syntes jeg sku det er svært at få sympati for kvindekønnet nårh de råber op
omkring ligestilling...

Carsten

Fra : Hvem

Dato : 03-09-02 02:07

On Mon, 2 Sep 2002 18:50:04 +0200, "Carsten Matzon"
<carsten@xxx.matzon.dk> wrote:

> [...]
>syntes jeg sku det er svært at få sympati for kvindekønnet nårh de råber op

Nå!!

Fra : Carsten Matzon

Dato : 03-09-02 21:26

"Hvem" <someone@somewhere> wrote in message

> Nå!!

Uhada hvor er du saglig...

Carsten

Fra : Anita

Dato : 04-09-02 09:06

"Carsten Matzon" <carsten@xxx.matzon.dk> wrote in message news:<al04se$o7p$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
> syntes jeg sku det er svært at få sympati for kvindekønnet nårh de råber op

Jeg tror ikke det er de samme kvinder der 'udnytter sit køn' som råber
om ligestilling. Kvinder er jo forskellige, præcis som mænd er det.

Venligst Anita

Fra : Carsten Matzon

Dato : 04-09-02 15:06

> Jeg tror ikke det er de samme kvinder der 'udnytter sit køn' som råber
> om ligestilling. Kvinder er jo forskellige, præcis som mænd er det.

Jah det kan du så have ret i.Du må absolut heller ikke misforstå mit indlæg
og tro at jeg mener alle kvinder gør sådan.Jeg har set talrige eksempler på
kvinder som er nogle saja sataner og som man virkelig kunne have respekt
for.Men har nu generalt respekt for alle kvinder.Der er bare nogle typer som
gør jeg mister respekten...

Men sådan er det jo også med mænd.Dem er der også nogle typer af som jeg
ikke kan snuppe.Hader mænd der mener de skal undertrykke andre og specielt
kvindekønnet.

Carsten

Fra : Britta

Dato : 04-09-02 10:14

"Carsten Matzon" <carsten@xxx.matzon.dk> skrev i en meddelelse

> Joh enig.Syntes der er meget af det derude.Efter 3 år i
Forsvaret har jeg
> set utallige eksempler på den opførsel hvor kvinder udnytter
deres køn.

Ork, jeg har aldrig været i forsvaret, og alligevel har jeg
masser af gange set eksempler på mænd der også gør sig skyldige i
den forseelse.

Og så
> syntes jeg sku det er svært at få sympati for kvindekønnet nårh
de råber op
> omkring ligestilling...

Til gengæld kan jeg godt forstå at det absolut er de færreste
mænd der råber op om ligestilling. Jeg mener, de har jo heller
aldrig haft det.

Venligst,
Britta

Fra : Carsten Matzon

Dato : 04-09-02 15:03

> Ork, jeg har aldrig været i forsvaret, og alligevel har jeg
> masser af gange set eksempler på mænd der også gør sig skyldige i
> den forseelse.

Aha.Den må du gerne uddybe.Har aldrig selv set det men er sku nysgerrig...
=)

> Til gengæld kan jeg godt forstå at det absolut er de færreste
> mænd der råber op om ligestilling. Jeg mener, de har jo heller
> aldrig haft det.

Øøh.Hvis du mener mænd ikke har noget at råbe op om så syntes jeg du tager
fejl.Jeg syntes mænd har meget at kæmpe for men tror mænd af natur er meget
dovne og oftest bare accepterer ting som de er..

Carsten