Halvfuld "inkassator"
Fra : Mugge

Dato : 02-09-02 14:50

Goddag,
I går, kl. 01,30 banker det på døren. Jeg lukker op, og udenfor holder en
mercedes og en _meget_ stor mand står og ævler om at jeg har stjålet hans
MiniDisc. Jeg kender ikke vedkommende, men ved hvem han er (har hans navn,
adr. osv.) - Han sagde under "seancen" at "Så må vi jo få andre til det".
Jeg har det hele på bånd (jeg har altid en diktafon på mig).
Hvad kan jeg gøre, rent juridisk for at få ham til at holde op? Sende et
anb. brev eller?

Hjælp..Han ser sq ret rockeragtig ud.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 02-09-02 15:14

"Mugge" <findes.ikke@rend.og.hop.nu> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har det hele på bånd (jeg har altid en diktafon på mig).
> Hvad kan jeg gøre, rent juridisk for at få ham til at holde op? Sende et

Tag din softwarekontrakt, rul den sammen og tæv ham til døde med den
Undskyld men jeg kunne ikke lade være !?!?!

--
mvh/regards

Christian
ICQ: 4937239

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 02-09-02 15:51

"Christian B. Andresen" <mailto:username@domain.country> skrev i en
meddelelse news:3d73723d$0$59370$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

KLIP

> Tag din softwarekontrakt, rul den sammen og tæv ham til døde med den
> Undskyld men jeg kunne ikke lade være !?!?!

Hvorfor bruger han ikke blot hans diktafon til at gokke med ...?...!...

Hr. Bjørn

Fra : rasmus carlsen

Dato : 02-09-02 15:55

> [...]
> Jeg har det hele på bånd (jeg har altid en diktafon på mig).
> Hvad kan jeg gøre, rent juridisk for at få ham til at holde op? Sende et

tag båndet med til en advokat. Manden vil sandsynligvis få et tilhold ... og
bryder han det falder hammeren ret hårdt!
Det forhindrer ham dog ikke i at sende andre store fyre efter dig, men dem
vil der næppe blive set på med blide øjne fra dommerens side ... og det hele
forudsætter jo, at du ikke har stjålet hans minidisc ...

ras

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 02-09-02 15:57

"rasmus carlsen" <rasmus.carlsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> ... og det hele
> forudsætter jo, at du ikke har stjålet hans minidisc ...

ROFL..!

Hr. Bjørn

Fra : Jakob Paikin

Dato : 02-09-02 15:58

On Mon, 2 Sep 2002 15:50:16 +0200, "Mugge"
<findes.ikke@rend.og.hop.nu> wrote:

>Hvad kan jeg gøre, rent juridisk for at få ham til at holde op?

Hvis du virkelig føler dig truet - og mener at henvendelse havde til
formål at true dig - må det være en sag for politiet.

Hvis der er tale om en person som du mener du kan kommunikere med på
fornuftig vis, er det dog værd at prøve først. Umiddelbart tyder dit
indlæg dog ikke på det.

--
Jakob Paikin

Fra : Kristian Storgaard

Dato : 02-09-02 15:59

> [...]
> Jeg har det hele på bånd (jeg har altid en diktafon på mig).
> Hvad kan jeg gøre, rent juridisk for at få ham til at holde op? Sende et

Tag diktafonen med ned til politiet og snak med dem. Det er svært at vurdere
om det er strafbare trusler eller hvad. Det er jo i sidste ende dem, der
skal beskytte dig mod ham.

/kristian

Fra : Nikolai R. Jensen

Dato : 03-09-02 02:44

"Kristian Storgaard" <kristian.storgaard@_REMOVE_THIS_mail.dk> skrev i en
meddelelse news:akvuc8$sf2$1@news.net.uni-c.dk...
> [...]
vurdere
> om det er strafbare trusler eller hvad. Det er jo i sidste ende dem, der

pas på med det! for lige pludeselig kører de en sag uanset om du vil have
det eller ej! det er jo nok skide svært at bedømme for mig hvad du skal gøre
men tænk dig meget om inden du gør noget! er det den første og eneste gang
han har kontaktet dig? hvis ja så ville jeg vente og se hvad der mere sker!
ellers så er det enten til strissen eller selv få fat i et par store karle
der kan ordne ham.......!

Og personligt ville jeg sgu nødig skulle beskyttes af politiet! så hellere
have min gamle mormor til det!

Mvh.

Nikolai R. jensen

Fra : Mugge

Dato : 03-09-02 17:26

Han har ikke opsøgt mig før/efter, så jeg tror jeg venter og ser...

Nikolai R. Jensen <mi@noway.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d7413c1$0$59372$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...