flash 6 detect
Fra : Itgrafen

Dato : 02-09-02 14:17

hej alle

er der en her der kan fotælle mig hvordan jeg kan få en flashfil til at bede
om en flash 6 player,
hvis en sådan skal bruges.
jeg har lavet en menu og har gemt den som flash 6.
når den åbnes på en maskine med flash 5 player, beder den ikke om flash
6'eren
- hvordan løser jeg det problem

vh
dorthe

Fra : Peo

Dato : 03-09-02 10:04

Lidt om 'detection' af flash generelt:
http://www.macromedia.com/support/flash/detection.html

MM's Deploymentkit (pakkeløsning du kan bruge til sikkert at teste hvilket
plugin brugeren har, version mm. Send brugere videre til opdatering,
non-flash- side osv.):
http://www.macromedia.com/support/flash/player/flash_deployment_readme/

mvh.
Peo

Fra : Itgrafen

Dato : 03-09-02 19:59

"Peo" <michpeo@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> MM's Deploymentkit (pakkeløsning du kan bruge til sikkert at teste hvilket
> plugin brugeren har, version mm. Send brugere videre til opdatering,

Tak for det Peo

vh
dorthe