Radeon 7200LE 64 Mbyte, uroligt billede, l~
Fra : o&u

Dato : 02-09-02 12:53

Hej

Jeg har anskaffet sådan et gigabyte radeon kort med 64 Mbyte (billigt
685 kr)

Der er muligvis dårlig termisk forbindelse imellem køleplade og ram,
for efter over 1/2 times brug opstår der uroligt skærmbillede.

Linierne lever lidt, og står rykker lidt i forhold til hinanden. Det
er ret lidt, men irriterende.

Har andre set noget lignende ?

Jeg har læst om OC af kortet (har sdram), at der er dårlig termisk
forbindelse og den skal udbedres, før man overclocker kortet.

Jeg kører det dog nominelt.

Hvordan får man kølepladen af ?

Da jeg kørte kortet med 9 % oc var det en anelse værre !

Jeg bruger de nyeste xp drivere hentet på giga-byte.com, og kører
kortet nominelt. Det kører med en philips 107B skærm. Med et voodoo3
3000 kort er billedet kanont, men jeg vil gerne bruge DVI-udgangen på
radeon kortet.

Gode råd er meget velkomne

mvh

John

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-09-02 16:09

"o&u" <johnknuhtsen@mail.dk> wrote in message

> Hvordan får man kølepladen af ?

Det er ret nemt,, ind´under GPU´en med et kreditkort.. og vip op med en
skruetrækker, eller lign.

Fra : o&u

Dato : 04-09-02 11:24

Det må jeg prøve, takker