Ed cole
Fra : Børge Højlund Jensen~

Dato : 02-09-02 13:18

Ed Cole er Død og Gået hjem til sin far i Himmelen ære være Ed Cole ´ minde.
mere info om Ham på min hjemmeside.

--

Mange kærlige hilsener der Børge Højlund Jensen fra Viborg.

http://www.nydheder.subnet.dk/

--

Mange kærlige hilsener der Børge Højlund Jensen fra Viborg.
Se ind på hjemmesiderne .

Fra : Live4Him

Dato : 02-09-02 14:34

"Børge Højlund Jensen fra Viborg" <b-h-j@oncable.dk> wrote in message
> Ed Cole er Død og Gået hjem til sin far i Himmelen ære være Ed Cole ´
minde.
> mere info om Ham på min hjemmeside.

Jeg synes der har været lidt for meget persondyrkelse omkring Ed Cole. Det
er kvalmende.

jørgen.

Fra : Børge Højlund Jensen~

Dato : 02-09-02 21:37

"Live4Him" <brothers_bisp@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Børge Højlund Jensen fra Viborg" <b-h-j@oncable.dk> wrote in message
> Jeg synes der har været lidt for meget persondyrkelse omkring Ed Cole. Det
er kvalmende.

Kære Jørgen .
Jeg har efter hånden fået det indtryk at der er sket et eller andet i dit
liv du ikke har fået bragt ind til korset og tilgivet i Jesu navn.
Jeg er så bedrøvet på dine vegne, for med de holdninger du efter hånden
kommer med her, minder om et hjerte der har svært ved at tilgive, jeg vil
bede for dig.
Jeg tvivler ikke på at du har oplevet noget virkelig slemt, ja selv kristne
både i folke og frikirker laver fejl og såre, der for sig Gud gang på gang
at vi skal tilgive og vende den anden kind til og bede for vores ledere.
Ja både dem i Kirken og dem der leder landet.

Fra : Live4Him

Dato : 02-09-02 22:32

> [...]
> bede for dig.
> Jeg tvivler ikke på at du har oplevet noget virkelig slemt,

Nu var det altså ikke min person som var emnet for tråden, men Ed Cole. Jeg
takker for bønner, men det ville være rart om du holdt min person, og hvad
du tror om mig, udenfor tråden og istedet fokuserede på det som er emnet ;
nemlig Ed Cole og persondyrkelsen omkring ham.

jørgen.

Fra : jørgen

Dato : 03-09-02 18:34

> [...]
> at vi skal tilgive og vende den anden kind til og bede for vores ledere.

Kan man ikke vende den om, og med lige så god ret sige at lederne skal vende
den anden kind til og bede for dem der sårer dem ?

Jeg tror på at ledere skal gå foran med et godt eksempel og derefter vil de
høste anerkendelse og kærlighed efter fortjeneste. Er det en helt forkert
holdning ?

jørgen.

Fra : Børge Højlund Jensen~

Dato : 03-09-02 21:18

"jørgen" <brothers_bisp@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
de
> høste anerkendelse og kærlighed efter fortjeneste. Er det en helt forkert

Kære Jørgen,.
Nej det er ikke en forket holdning, alle der står med ansvar laver fejl og
endda grove og de behøver tilgivelse od de behøver at bede for dem der er
blevet såret ved deres tjeneste.
Lad os alle bede for hverandre og tilgive.

Fra : Erik L

Dato : 04-09-02 07:39

"Børge Højlund Jensen fra Viborg" <b-h-j@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> endda grove og de behøver tilgivelse od de behøver at bede for dem der er

Er det æ lige grov nok, hwa Børge ?

> Lad os alle bede for hverandre og tilgive.

Ja, det er rigtigt, Men hvem skal bede da Gud kun bønhøre lydighedens børn
??

Erik L

Fra : Erik L

Dato : 02-09-02 19:13

"Børge Højlund Jensen fra Viborg" <b-h-j@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Ed Cole er Død og Gået hjem til sin far i Himmelen ære være Ed Cole ´
minde.
> mere info om Ham på min hjemmeside.

Ed Cole's Advice for Men's Meetings
After 40-plus years of ministering to men, Edwin Louis Cole has boiled down
a few principles for leading a men's group:

1. First, work on yourself. "Leaders must talk to God about their group
before they talk to their group about God." Work like it's all up to you;
pray like it's all up to God.

2. Be consistent. "In any new avenue of ministry, the only 'trick' is
consistency. Men won't commit to a moving target--once they know you're
committed, they will grow committed too."

3. Be loyal.Men naturally follow a leader whom they believe will take a
bullet for them. Your constant concern, fairness, encouragement, and 'being
there' will eventually win them."

4. Commit yourself to intercession. "Some men may be disagreeable, but they
don't need a judge--they need an intercessor. We must pray more and judge
less to see love do its perfect work in men's lives."

5. Stand firm. Not everyone will agree with you all the time. Listen and
learn from the disagreements of members, but don't sweat the constant
criticism from the few stone-throwers." *

----