TeleDanmark Standard - extra email adresse~
Fra : rkj

Dato : 21-01-01 00:00

Jeg har et Standard abonnement hos TDK og Har NetExpres256. Jeg har i
øjeblikket kun oprettet 1 email adresse men abonnementet reklamerer med op
til 5 email adresser. Jeg har forsøgt at finde ud af hvor og hvordan
(www.opasia.dk mm. ) men har ikke kunnet finde nogen steder hvor der står
noget om oprettelse af ekstra email adresser. Er der nogen der ved hvor ma
gør det??? På forhånd tak.

Fra : Niels Callesøe

Dato : 21-01-01 00:26

rkj wrote in <94d5b9$ps6$1@news.inet.tele.dk>:

>Jeg har et Standard abonnement hos TDK og Har NetExpres256. Jeg har
>i øjeblikket kun oprettet 1 email adresse men abonnementet
>reklamerer med op til 5 email adresser.

Bemærk her, at der er tale om netop adresser (alias) og ikke postkasser
(mail accounts). Du kan have 5 alias på din ene account.

>Jeg har forsøgt at finde ud >af hvor og hvordan (www.opasia.dk mm. )
>men har ikke kunnet finde nogen steder hvor der står noget om
>oprettelse af ekstra email adresser.

http://www.mail.dk -> (login) -> Indstillinger -> E-mail-adresser ->
Tilføj

>Er der nogen der ved hvor ma gør det? På forhånd tak.

Selv tak. :)

De her blev til overs: ??

--
Niels Callesøe - nørd light