ClubBlahBlah Ændre svartid på telefonsvare~
Fra : Michael Andreasen

Dato : 02-09-02 12:14

Hey.. Kan man ændre svartiden på telefonsvaren så den ikke viderestiller
efter 2 ring :) Har forsøgt at ringe til CBB men kan ikke komme igennem..
Nogen der kan hjælpe?

Mvh
Michael

Fra : Hov-Hov

Dato : 02-09-02 12:20

> Hey.. Kan man ændre svartiden på telefonsvaren så den ikke viderestiller
> efter 2 ring :) Har forsøgt at ringe til CBB men kan ikke komme igennem..
> Nogen der kan hjælpe?

http://orangeprivat.dk/mobil/telefoner/gsmkoder/ kan hjælpe dig. Det er
standard gsmkoder, så de kan bruges til alle teleselskaber.

Johnny

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-09-02 18:27

Michael Andreasen skrev:

>Hey.. Kan man ændre svartiden på telefonsvaren så den ikke viderestiller
>efter 2 ring :) Har forsøgt at ringe til CBB men kan ikke komme igennem..
>Nogen der kan hjælpe?

Hvilken telefon? Det er i telefonen du skal indstille dette...

Venligst,
Lasse Hedegaard

** Nu også unlocking af Ericsson T39, T65 og T68 **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)

Fra : Fischer

Dato : 02-09-02 19:00

> Hvilken telefon? Det er i telefonen du skal indstille dette...

Nej, det er standard GSM koder som beskrevet i Johnny's indlæg.

*Fischer

Fra : Michael Andreasen

Dato : 02-09-02 20:16

> Hvilken telefon? Det er i telefonen du skal indstille dette...

hhv E t68i og N 8210

Mvh
Michael

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-09-02 20:33

Michael Andreasen skrev:

>hhv E t68i og N 8210

På min Nokia 6210 foregår det således (kunne forestille mig det var
det samme på din 8210er):

Omstilling -> Omstil ved intet svar -> Indst. forsink.

Fra : Fischer

Dato : 03-09-02 05:44

> På min Nokia 6210 foregår det således (kunne forestille mig det var
> det samme på din 8210er):
>
> Omstilling -> Omstil ved intet svar -> Indst. forsink.

Og med denne funktion laver din telefon følgende opkald:
**61*nummer**forsinkelse#

Ovenstående gælder for alle telefoner, da det er en standard GSM kode.

*Fischer

Fra : Michael Andreasen

Dato : 03-09-02 09:26

"Fischer" <express@get2net.dk> wrote in message
> Og med denne funktion laver din telefon følgende opkald:
> **61*nummer**forsinkelse#
> Ovenstående gælder for alle telefoner, da det er en standard GSM kode.
> *Fischer

Ok det virker . tak for hjælpen.

Mvh
Michael