Skrive til COM POrt
Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 02-09-02 11:41

Hej

Jeg vil gerne i D5 Ent. kunne åbne en COM port, skrive et eller flere tegn
til denne og lukke den igen.

Kan man ikke gøre det på en forholdsvis nem måde ?

Michael

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 02-09-02 16:25

"Michael Vilhelmsen" <AAA.Michael.Vilhelmsen@Microcom.dk> wrote:

>Hej
>
>Jeg vil gerne i D5 Ent. kunne åbne en COM port, skrive et eller flere tegn
>til denne og lukke den igen.
>
>Kan man ikke gøre det på en forholdsvis nem måde ?

Det kan gøres med nogle 'få' API kald.

Jeg har nok et eller andet D1 kode der kan give nogle idéer, men hvis andre har
noget der er lidt mere klar, så vil jeg lade dem komme til...

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>

Fra : fkb

Dato : 02-09-02 20:50

hej der.......

http://www.torry.net

der er der masser af komponenter der kan ........

/finn