Opdatering af Nokia 6310i
Fra : Lars Bonnesen

Dato : 02-09-02 10:59

Jeg har en softwarever. 4.07 som jeg har hørt der skulle være nogle
problemer med bl.a. mht. bluetooth.

Ver. 4.08 skulle rette i hvert fald nogle af disse fejl. Hvem skal man
egentlig henvende sig til for at få telefonen opdateret? Forhandlere,
Mobiloperatøren, Nokia? Der er naturligvis stadig garanti på telefonen - har
det i øvrigt noget at sige mht. opdateringer?

Vh, Lars.

Fra : Søren Ribergård Møll~

Dato : 02-09-02 12:18

Lars Bonnesen wrote:
:: Jeg har en softwarever. 4.07 som jeg har hørt der skulle være nogle
:: problemer med bl.a. mht. bluetooth.
::
--
Hvis det er indenfor garantien (og du er medlem af ClubNokia) kan du
henvende dig til en "Nokia Concept Store" (med Intant Service!), og de vil

--
Med venlig hilsen / Best regards,
Søren R. Møller

Fra : Lars Bonnesen

Dato : 02-09-02 13:05

"Søren Ribergård Møller" <some@ware.dk> wrote in message
> [...]
> Hvis det er indenfor garantien (og du er medlem af ClubNokia) kan du
> henvende dig til en "Nokia Concept Store" (med Intant Service!), og de vil

Nå, skal man absolut være medlem af ClubNokia??? Ok da...

Hvor ligger der en Nokia Concept Store med Instant Service - her på Sjælland
f.eks. mellem Frederiksberg og Roskilde?

Vh, Lars.

Fra : Søren Ribergård Møll~

Dato : 02-09-02 13:11

Lars Bonnesen wrote:
[...]