Tysk DECT - telefonsvar ta' ikk' opkaldt
Fra : GreGie

Dato : 02-09-02 11:11

Hej, jeg fik den gamle tysk DECT (Philips Onis 6411) telefon fra
derhjemme (Muenchen) med til Danmark. Jeg har tilsluttet den med kablen
af den gamle telefon (sådan at RJ-11 stikket fra den gamle telefon
sidder nu i basisstationen). Den virker forsåvidt fint, og jeg ved ikke
engang om linien har nummernviser eller ej, så den savner jeg ikke
endnu.

Problemet er bare at telefonen har en digitalt telefonsvar indbygget,
som ikke ta opkaldet. Telefonen ringer mange gange (flere end
specificeret i brugsanvisningen/menu), men bliver bare ved med at ringe.
Er det fordi signallevels er forskelligt mellem DK og DE? Eller hvad kan
det skyldes? Kan jeg gør et eller andet for at få det til at virke?

Pft! GreGie

http://www.kandu.dk/

Fra : Jesper Raabjerg Lars~

Dato : 03-09-02 21:56

"GreGie" <GreGie.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er det fordi signallevels er forskelligt mellem DK og DE? Eller hvad kan
> det skyldes? Kan jeg gør et eller andet for at få det til at virke?

Visnr. funktionen kan ikke virke da vi bruger DTMF i Danmark hvorimod man
bruger FSK i Tyskland.

Jesper Raabjerg Larsen

Fra : GreGie

Dato : 05-09-02 09:32

"Jesper Raabjerg Larsen" skrev d. 03-09-02 21:56 dette indlæg :

> "GreGie" <GreGie.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Visnr. funktionen kan ikke virke da vi bruger DTMF i Danmark hvorimod
> [...]

Jå tak, men det var egentlig ikke mit spørgsmål. Eller er det også
grunden hvorfor den indbyggede telefonsvar ikke virker?

GreGie

http://www.kandu.dk/