Billige dæk i .de ?
Fra : Morten Juel

Dato : 02-09-02 10:09

Hejsa jeg har søgt i ng..

er der en der kan huske linket til billige dæk i tyskland, jeg skal nok book
marke det )

Mvh
Morten
DR350SET som skal ha nyt bagdæk !

Fra : Jens Rafaelsen

Dato : 02-09-02 10:15

"Morten Juel" <mp@mail1.OSTEPOPstofanet.dk> wrote in message
> Hejsa jeg har søgt i ng..
>
> er der en der kan huske linket til billige dæk i tyskland, jeg skal nok
> [...]

Det skulle aldrig være denne her:
http://www.reifenversand.com/

mvh
Jens Rafaelsen
GSX600F
DT175

Fra : Rasmus Hauch

Dato : 02-09-02 10:16

Hejsa!
www.reifenversand.com fungerer fint.
Mvh
Rasmus ZX9R-C

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 02-09-02 10:24

"Morten Juel" <mp@mail1.OSTEPOPstofanet.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> er der en der kan huske linket til billige dæk i tyskland, jeg skal nok
book
> marke det )

F.eks... http://www.reifendirect.de

Hr. Bjørn

Fra : Søren Lindholt

Dato : 02-09-02 10:23

Morten Juel <mp@mail1.OSTEPOPstofanet.dk> wrote in article
> [...]
> Hejsa jeg har søgt i ng..
>
> er der en der kan huske linket til billige dæk i tyskland, jeg skal nok

Ingen grund til at hente offroaddæk i Tyskland når vi har Arne Nielsen,
Roskilde 46360392
Barum-mitas dæk til yderst fornuftige priser.

--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Morten Juel

Dato : 02-09-02 10:37

> Ingen grund til at hente offroaddæk i Tyskland når vi har Arne Nielsen,
> Roskilde 46360392
> Barum-mitas dæk til yderst fornuftige priser.
hvad er fornuftige priser ?
jeg ville gerne ha et metzler enduro 3 bagdæk

Mvh
Morten

Fra : Søren Lindholt

Dato : 02-09-02 11:00

Morten Juel <mp@mail1.OSTEPOPstofanet.dk> wrote in article
<3d73302a$0$16826$bc7fd3c@news.sonofon.dk>...
> hvad er fornuftige priser ?
> jeg ville gerne ha et metzler enduro 3 bagdæk

Jeg vil sige 400,- for et bagdæk. Det får du IKKE et metzeler for...
Hvis du vil køre offroad er der kun en ting der dur, rigtige knopdæk...

Fra : Morten Juel

Dato : 02-09-02 11:13

> Jeg vil sige 400,- for et bagdæk. Det får du IKKE et metzeler for...
> Hvis du vil køre offroad er der kun en ting der dur, rigtige knopdæk...
ja ingen tvivl, men det bagdæk jeg skal ha skal være et vejdæk der også står
fast i is og sne, og der ville Metzler Enduro 3 være skide godt.. og så skal
jeg ha et sæt andre fælge med knopdæk på til offroad
Tror du han har nogle der ligner dem fra metzler ?

Mvh
Morten

Fra : Søren Lindholt

Dato : 02-09-02 18:19

"Morten Juel" <mp@mail1.OSTEPOPstofanet.dk> skrev i en > Tror du han har
nogle der ligner dem fra metzler ?

Givetvis, se selv udvalget her:
www.barum.mitas.de

S.

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 03-09-02 10:57

"Søren Lindholt" <lindholt@person.dk>
> www.barum.mitas.de

Hej Søren

Jeg havde mere held med www.barum-mitas.de

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Søren Lindholt

Dato : 03-09-02 12:06

Jens Jacob Bager Jensen <bager@vkr.dk> wrote in article
<al2135$cki$1@eising.k-net.dk>...
> "Søren Lindholt" <lindholt@person.dk>
>
> Hej Søren
>
> Jeg havde mere held med www.barum-mitas.de

Jaja, det skal ikke være for let...
--
Søren

Fra : Morten Juel

Dato : 03-09-02 13:20

er det et firma, eller en enkeltperson.. komer jo lidt an på hvornår jeg
skal ringe )

Mvh
Morten

Fra : Søren Lindholt

Dato : 03-09-02 14:52

Morten Juel <mp@mail1.OSTEPOPstofanet.dk> wrote in article
<3d74a7d3$0$16828$bc7fd3c@news.sonofon.dk>...
> er det et firma, eller en enkeltperson.. komer jo lidt an på hvornår jeg
> skal ringe )

Det er et slags firma... han havde vist tidl. import af jawa...
--
Søren

Fra : Morten Juel

Dato : 02-09-02 10:28