Danionics røverkøb!?
Fra : Søren Lauritsen

Dato : 02-09-02 08:49

Er 35 for en Danonics aktie ikke meget billigt, når man tænker på deres
verdenssuverænitet som masseproducerende batteriproducent!? Hvis denne
masseproduktion lykkes så er der jo en KÆMPE markede der venter, når salget
af mobile artefakter igen stiger (hvilket jeg betragter som en konjekturs
sag)

Nogen der har indsigt i denne aktie?

Søren

Fra : Garfield

Dato : 02-09-02 19:14

Jyske Bank er netop kommet med en analyse af Danionics (Køb)

Læs her:
http://www.jyskebank.dk/_Jb/ASP/Apps/redirect.asp?ShadowID=12087&ID=48015

Fra : Peter Sørensen

Dato : 02-09-02 21:39

In article <al09q6$vau$1@news.cybercity.dk>, garfield@email.dk says...
> Jyske Bank er netop kommet med en analyse af Danionics (Køb)

> [...]

Og det sidste er IMHO nok lidt optimistisk, hvormange mobiltelefoner
tror du folk gider at rende rundt med? - nå ja, så er der jo dem der
mener at der er et kæmpe markede i Kina og alle skal jo også snart have
PDA'er og UMTS telefoner... - NOT, killer applikationen til at udnytte
UMTS båndbredde mangler og mange finder en "Mayland" tilstrækkelig
istedet for en PDA. Den kæmpe udbreddelse 2G telefoner har fået var
fordi befolkningen allerede havde behovet for at tale sammen og kendte
brugen fra fastnet telefoner. Derudover blev 2G telefoner støttet
massivt af operatørene, så prisen for kunden kunne blive lav (hvem
husker ikke en GSM til 50øre omkring 1995?) - mon operatørene har råd
til det med UMTS? (Orange har vist næppe )

--
Peter Sørensen
nwc@europe.com

..sig not found