SQL-Ledger Accounting
Fra : Karl-Henrik Arendt

Dato : 02-09-02 08:42

Er der nogen der har erfaring med http://www.sql-ledger.org

Det et et open source regnskabs program som efter sigende skulle være yderst
populært rundt om i verdenen. Jeg påtænker at sætte en server op med
SQL-Ledger i en dansk udgave og på den måde har alle der ønsker det et
gratis regnskabsprogram som skulle være i top-klasse.

Jeg har ikke hørt noget negativt om programmet endnu, og det lyder næsten
for godt til at være sandt. Jeg vil gerne høre om dine erfaringer hvis du
har nogle :)

--
Mvh Karl-Henrik Arendt

www.starthotel.dk --> Gratis hosting til iværksættere, freelancere og
erhvervsdrivende.
www.startfirma.dk --> Iværksætter

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 11-09-02 00:11

"Karl-Henrik Arendt" <karl-henrik@I_Hate_Spam.arendt.biz> writes:

> [...]
> server op med SQL-Ledger i en dansk udgave og på den måde har alle
> der ønsker det et gratis regnskabsprogram som skulle være i

Jeg har ogsaa hoert paent om SQL-Ledger, men har ikke selv nogen
haender-paa erfariger med systemet. Det har til gangaeld folk fra
"Sjaelleand SKkanes Linux User Group" (i daglig tale SSLUG), og jeg
mener ogsaa at der har vaere holdt oplaeg og praesentation af systemet
i det regi. Besoeg:

http://www.sslug.dk

meld dig ind og spoerg igen paa en af SSLUGs nyhedsgrupper, saa er jeg
sikker paa at du faar al den vejledning du har brug for. ALternativt
kan du skrive et indlaeg i dk.system.unix, hvor folk fra Linux-miljoet
ogsaa holder til.

-j

--
"I modsætning til på basis er der et tillidsforhold indbygget i ens
login-profil (...). På HUM-BAS skulle man aflevere en ren