Sex on the beach - Tv reklame
Fra : Lisa

Dato : 02-09-02 00:03

Er der nogen der ved, precis hvad en drink er, som pigen bestiller i Tv
reklamen for "1Enkelt", der åbenbart er en form for bitter....
Pigen siger noget med "sex on the beach, hawaiian style, uden trusser, fire
in the sky".
Jeg er ikke sikker på jeg fik det hele med, men noget i den retning siger
hun....
Tak for hjælpen
Lisa

Fra : Kurt Hansen

Dato : 02-09-02 06:51

On Mon, 2 Sep 2002 01:03:03 +0200, Lisa wrote:

> [...]
>in the sky".
>Jeg er ikke sikker på jeg fik det hele med, men noget i den retning siger

Kender ikke reklamen, men opskriften på "Sex on the Beach" kan du
bl.a. finde her
http://cocktails.about.com/library/recipes/blsexonthebeach.htm.
Da vi for nylig var i Norge med Colorline, kunne man købe drinken i
hele flasker.

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Tina Nilsson

Dato : 02-09-02 17:53

Klik dig ind på cocktailguiden.dk og søg på drinken. Her kan du også finde
andre sjove drinks....

/tina

Fra : Michael Døj

Dato : 02-09-02 21:08

Davs Lisa

> Pigen siger noget med "sex on the beach, hawaiian style,
uden trusser, fire
> in the sky".

Jeg ved at begreberne "Hawaiien style" og "Fire in the sky"
ofte forbindes med
henholdsvis frisk frugt (typisk ananas) og stjernekaster,
når man taler om drinks.
Begrebet "No panties" (uden trusser) har jeg hørt brugt, når
en bartender laver
en drink uden at bruge målebæger - men i stedet for tager
den på øjemål :)
Dvs. chancen for at høre det er størst på barer og
diskoteker i udlandet,
der har en mere liberal holdning til forholdet mellem
spiritus og mixer, end "vores" 2 cl! :)

Jeg har desværre ikke set reklamen, men disse var mine bud.
Med venlig hilsen / Best regards
Michael Døj
Please note - Norton Antivirus:
The computer which despatched
this email is protected by NAV
using currently released definitions.

Fra : Lisa

Dato : 02-09-02 23:29

Tak for svarene...jeg har fundet opkriften på "sex on the beach" gennem
www.google.com
Det er mest alle de andre begreber jeg tænker på...De siger også noget med
et eller andet juice (vistnok cranberry)"a la rocky Horror"...Jeg kender og
elsker filmen Rocky Horror, men der er da ikke noget specielt blodigt eller
noget....
Mvh L

Fra : zcully

Dato : 02-09-02 00:59

Jeg tror vist bare at det er noget fis hun siger i reklamen, for at man skal
kunne forstå at det er nemmere bare at få 1enkelt.
Men jo, der er en drink der hedder sex on the beach. Fandt den her:
http://www.webtender.com/db/drink/1098.

/Zcully

Fra : Annika Pedersen

Dato : 03-09-02 21:38

> Pigen siger noget med "sex on the beach, hawaiian style,
uden trusser,
> fire in the sky".

Der var også "ala Tom Jones" (hørte ikke flere ændringer,
da jeg først blev opmærksom på det da den bliver fadet ud :
\)
--
Annika Pedersen & Chili
http://annika.dk