Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Cardreader/kortlæser - et OT spørgsmål??
Fra : Kurt Larsen

Dato : 01-09-02 23:04

Jeg ved ikke om det er OT - men i givet fald så lad være med at kvæle mig -
men jeg vil gerne vide, om der er særlige forhold, man skal tage sig i agt
for, hvis man vil have en kortlæser. Jeg ved godt, at jeg selvfølgelig skal
vælge en, der passer til mine kort, og det ser også ud til at jeg skal gå
efter en, der kan tilsluttes ved hjælp af USB, men er der så ikke andet?
Prisen selvfølgelig - men mere??

mvh. Kurt

Fra : Anders Olsen

Dato : 02-09-02 00:32

In article <aku2sk$s40$1@sunsite.dk>, bola@has.dk says...

> [...]
> efter en, der kan tilsluttes ved hjælp af USB, men er der så ikke andet?

Jeg ville gå efter en kortlæser der kan læse 5 typer*, da prisforskellen
ned til læsere til 3 og 4 typer ikke er så stor.

Hvis det er muligt at få, så kig efter USB 2.0.

* Vel vidende, at om 1-2 år, så er der sikkert nogle helt nye korttyper
på markedet...

Anders Olsen

Fra : WebCat

Dato : 02-09-02 09:48

PQI har en pro-læser, der er ekstra god (kan iøvrigt tage alle typer kort).
Den kan læse kort hvor andre kortlæsrer giver op. Den er større end
gennemsnittet men super go, den bedste jeg kender til.

Fra : ha

Dato : 02-09-02 10:15

> PQI har en pro-læser, der er ekstra god (kan iøvrigt tage alle typer
> kort). Den kan læse kort hvor andre kortlæsrer giver op. Den er
> større end gennemsnittet men super go, den bedste jeg kender til.

Helt enig, er selv ejer af sådan en. Du kan se den på
http://www.prcdata.dk/ProduktFrame.asp?produktid=20960786

mvh
ha