Serier på tv...
Fra : Klaus G.

Dato : 01-09-02 22:57

Hej.

Dette er nok OT, men jeg synes ikke rigtigt der er andre grupper at spørge
i, so here goes...

Er der nogen her som ved hvor mange afsnit der er af "Smallville" sæson 1.
Serien har ikke gået herhjemme, men i USA.

Håber på et svar.

--
Klaus G. / Seth-Enoch

klaus_godt@hotmail.com

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 01-09-02 23:03

Klaus G. skrev:

> Dette er nok OT, men jeg synes ikke rigtigt der er andre grupper at
> spørge i, so here goes...

Hvad med dk.medier.tv? Den er ideel til spørgsmål om tv-serier.

> Er der nogen her som ved hvor mange afsnit der er af "Smallville"
> sæson 1.

Jeps, 21.

> Serien har ikke gået herhjemme, men i USA.

Jo, det har skam gået herhjemme.

--
Mvh. Peter
"Son, when you participate in sporting events, it's not whether you win

Fra : Tim Christensen

Dato : 02-09-02 11:50

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in message
> Hej.
>
> Dette er nok OT, men jeg synes ikke rigtigt der er andre grupper at spørge
> i, so here goes...

hvad med dk.medier.tv ?

mvh

Tim

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 02-09-02 12:02

Klaus G. wrote:
> Dette er nok OT, men jeg synes ikke rigtigt der er andre grupper at
> spørge i, so here goes...

news:dk.medier.tv havde nok været bedre, men det ved du jo allerede

> Er der nogen her som ved hvor mange afsnit der er af "Smallville"
> sæson 1. Serien har ikke gået herhjemme, men i USA.

Som tilføjelse til Peters svar kan det indskydes, at www.epguides.com er
fremragende til den slags info. De har således en side til smallville:

http://www.epguides.com/Smallville/

Her kan du også se navnene på afsnittene og hvornår hvert afsnit blev sendt
første gang.

Mvh
Nikolaj

Fra : Klaus G.

Dato : 02-09-02 16:24

Takker for alle svarene. Og æv, jeg håbede på der var et afsnit mere end
nr21, den slutter jo bare med "To be continued", og det har de fa*** ramt
godt, lige der hvor der er det grove Klimax.

Er der en sæson2 på vej?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

klaus_godt@hotmail.com

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 02-09-02 16:33

Klaus G. wrote:
> Er der en sæson2 på vej?

Har du tjekket det link, jeg postede?

http://www.epguides.com/Smallville/

/Nikolaj

Fra : Klaus G.

Dato : 02-09-02 19:50

"Nikolaj Borg" <nikol@jSbPoArMg.dk> wrote in message
> Har du tjekket det link, jeg postede?
>
> http://www.epguides.com/Smallville/

Så det først efter jeg havde postet, sorry, my bad.

--
Klaus G. / Seth-Enoch

klaus_godt@hotmail.com

Fra : zcully