Get IPl, JavaScript
Fra : leif

Dato : 01-09-02 22:15

Hej NG.

Er der nogen der ligger inde med koden til et script der opfanger browserens
IP-nummer, så det kan udskrives på siden med docoment.write.

Venlig hilsen Leif.

Fra : Brian Matzon

Dato : 01-09-02 22:19

leif wrote:
> Hej NG.
>
> Er der nogen der ligger inde med koden til et script der opfanger browserens
> IP-nummer, så det kan udskrives på siden med docoment.write.
1 - En browser har ikke en IP - det er noget en computer får sat/tildelt.
2 - Forkert gruppe - denne gruppe omhandler Java, ikke JavaScript.

/Brian Matzon

Fra : Brian Matzon

Dato : 02-09-02 12:22

> leif wrote:
>Ja, ja. Selvfølgelig er det computerens IP-nummer jeg mener, undskyld
>formuleringen.
;)

>I øvrigt er java-script Java, så det er den rigtige gruppe.
Nej det er ikke!!!

ps. venligst svar i newsgroup...

/Brian Matzon