Trackdays eller noget lignene
Fra : Per Emborg

Dato : 01-09-02 21:52

Er der nogen her der ved om der er flere i år enten i
Danmark-Sverige-Tyskland eller Polen

Per Emborg
mail@kvikkerten.dk
www.skanderborgmc.dk

Fra : Poul B-H

Dato : 01-09-02 22:11

http://www.bike-events.se/main.htm

Lad os høre, hvis du tager til Spanien.

Poul B-H

Fra : Per Emborg

Dato : 01-09-02 22:14

Det var dælme et hurtigt svar :)) Spanien lige langt nok væk men det ser ud
til at der er noget på Knutstorp den 14 sep ???

--
Per Emborg
mail@kvikkerten.dk

Fra : Claus

Dato : 02-09-02 05:39

"Per Emborg" <mail@kvikkerten.dk> skrev i en meddelelse
> Det var dælme et hurtigt svar :)) Spanien lige langt nok væk men det ser
ud
> til at der er noget på Knutstorp den 14 sep ???

Hej.

Med Bike Event i Sverige skal der være plader på cyklen eller oxo skal du ha
licens.

Claus

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 02-09-02 15:32

"Med Bike Event i Sverige skal der være plader på cyklen eller oxo skal du
ha licens"

Gælder det flere steder? Jeg havde ellers planer om at købe en MC uden
afgift her i løbet af vinteren, for kun at bruge den til nogle trackdays.

Licens kræver vel medlemskab af klub eller kan man få en som kun vare en
weekend ??

--
Mvh.
Henrik