Kan deksler til Nokia 8310 brukes på 6510?
Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 01-09-02 21:14

Mener å ha lest at man kan bruke deksler til 8310 på 6510. Bakstykket skal
vel kunne brukes uten noen endringer, mens det på frontdekslet må gjøres
noen små endringer. Hvilke?

Selvsagt skal tastaturet skiftes, siden 6510-tastaturet ikke passer til
8310.

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : Sn00py

Dato : 02-09-02 22:51

Ja det kan man godt der en tap på den ene og 2 tapper på den anden foroven
på front panelet.. du skal bare skære den ene af så virker det..

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 03-09-02 16:24

"Sn00py" <(fjern)snoopy@pc.dk> skrev i melding
> Ja det kan man godt der en tap på den ene og 2 tapper på den anden foroven
> på front panelet.. du skal bare skære den ene af så virker det..

Da må dekselet med to tapper være til 6510, for jeg fant to tapper øverst på
frontpanelet på min 6510. Det kunne kanskje tyde på at det vil passe til
8310 dersom man fjerner den ene tappen. Men jeg vil altså prøve å bruke et
8310-deksel på 6510, dersom der går an. Er det håp for meg?

Mvh

- Thorolv