rundt vindue
Fra : Jan Holm

Dato : 01-09-02 21:13

Hej

Hvem producere subj, om nogen. Det skal ca. være 70-80 cm
i diameter. Skal kunne åbnes.
Hvis dette ikke laves i en eller anden standard kan man så få
sådan noget lavet til rimelige priser. Har en ide om at lave et
kryds i vinduet og så sætte hænglerne i midten således det kun
er den nederste halvdel der kan åbnes, hvis altså ikke andre har
lavet en eller anden smart løsning.

Mvh
Jan Holm

Fra : Jan Arentoft

Dato : 02-09-02 20:36

> [...]
> kryds i vinduet og så sætte hænglerne i midten således det kun
> er den nederste halvdel der kan åbnes, hvis altså ikke andre har

Vi forsøgte at få fat i et rundt på ca 60. Og det skulle kunne åbnes.
MEN kostede ca 12.000 så det blev i stedet firkantet.......

Så jeg tror det er rigtigt dyrt...... sorry

Jan

Fra : Jan Holm

Dato : 03-09-02 12:46

> Vi forsøgte at få fat i et rundt på ca 60. Og det skulle kunne åbnes.
> MEN kostede ca 12.000 så det blev i stedet firkantet.......
> Så jeg tror det er rigtigt dyrt...... sorry
> Jan

Fy føj da. Prøvede du flere forskellige steder ?

Mvh
Jan Holm

Fra : Jan Arentoft

Dato : 03-09-02 18:51

> Fy føj da. Prøvede du flere forskellige steder ?
>
> Mvh
> Jan Holm

Nej jeg indrømmer gerne at jeg derefter fik lyst til et alm firkantet
Jan