Parkeringsmulighed ved Fuhlbuettel (Hambor~
Fra : simon

Dato : 01-09-02 20:58

Hej

Kender nogen her i gruppen muligheder og priser på parkering ved lufthavnen
i Hamborg. De links de har på deres hjemmesider ender i det bare ingenting.
Alternative parkeringsmuligheder ville være velkomne.

vh Peder Simonsen

Fra : jo

Dato : 02-09-02 16:18

"simon" <simonix@FJERNpost8.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ingenting.
> Alternative parkeringsmuligheder ville være velkomne.

Jeg ved ikke hvad langtidsparkering koster, men hvis du bare skal ind og se
på fly et par timer
koster det mellem 2- 4 euro i timen for korttidsparkering- Så det løber
hurtigt op.
jesper

Fra : simon

Dato : 02-09-02 22:29

Jeg havde ellers tænkt mig at holde der i 5 dg . Måske sku' jeg lade
gryden stå et helt andet sted!

Fra : jo

Dato : 03-09-02 12:04

> Jeg havde ellers tænkt mig at holde der i 5 dg . Måske sku' jeg lade
> gryden stå et helt andet sted!

hej
jeg fandt lige den her til dig
http://www.airport.de/de/parken.html