sorry
Fra : saks

Dato : 01-09-02 19:47

Det er sikker ikke den rgtige gruppe at spørge, men i
dk.binaer.musik.repost. kniber det med tilbagemeldinger. Jeg har været inde
i gruppe og bemærket at der bliver uploadet en for mig underlig slags filer.
er der nogle der kan gi en forklaring, det ser jo ud som noget man kan
bruge.
tak for hjælpen

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 01-09-02 20:38

saks skrev: (messageID: <news:aktnah$rhc$1@news.net.uni-c.dk>)

> [...]
> inde i gruppe og bemærket at der bliver uploadet en for mig underlig
> slags filer. er der nogle der kan gi en forklaring, det ser jo ud som

Hvilke filer mener du? Er det yEnc du undrer dig over? I så fald kan du
læse mere om yEnc, og hvordan du bruger filerne, på http://www.yenc.org/

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net/

Fra : Lars Klintholm

Dato : 01-09-02 21:03

saks skrev:

> [...]
> været inde i gruppe og bemærket at der bliver uploadet en for mig
> underlig slags filer. er der nogle der kan gi en forklaring

JEg er ikke helt klar over hvad du mener med at filerne er underlige.
Men hvis du er ny i binære filer, kan jeg kun anbefale dig at skifte
til en anden nyhedslæser. Uanset hvad mam mener om OE, så er binært
ikke dens livret, og slet ikke hvis der er kodet med yEnc. Et forslag
til en nye klient:

http://www.student.dtu.dk/~c991520/xnews/

--
Mvh.