ringetone nyhedsgruppe ??
Fra : Sn00py

Dato : 01-09-02 19:09

Hej er der slet ikke noget ringetone nyhedsgruppe `? eller er der slet ikke
nogen der interessere for at selv lægge dem i tlf ?

Fra : Devast8or

Dato : 01-09-02 20:10

Der er da alt.cellular.nokia.ringtones

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Sn00py

Dato : 02-09-02 22:54

Ja den bruger jeg osse men engang imellem kunne det være sjovere at have en
DK ng for der er nogle DK ringetoner de ikke har..jeg har fundet en på
hello.dk og den lyder bedre end den som de har i
alt.cellular.nokia.ringtones men var osse bare lige for at høre om der slet
ikke er nogen som interssere sig for det herinde..

Fra : Devast8or

Dato : 03-09-02 01:48

Jeg tror ikke der en dansk NG der har med ringetoner at gøre. Men der er
www.Mobital.dk, det kan der er noget der du kan bruge. Ellers kan jeg huske
at www.sol.dk havde en del på et tidspunkt, men jeg ved ikke hvordan det ser
ud nu. Men du skal jo nok regne med at skulle betale for dem begge steder.
God jagt :)

Devast8or