Så blev jeg Offrowder igen :p
Fra : Morten Juel

Dato : 01-09-02 17:59

Hejsa NG

Så blev den sq købt en Suzuki DR350SET <-- altså med elstart )
jeg har kørt 120km på den idag og den er ren sjov
der er sprit nye billeder på http://starchild.dk/
Nu skal jeg bare finde nogle steder at køre race

Nu lige et spørgsmål.. må man godt ifølge loven stå op på fodhvilerne når
man køre eller skal røven være placeret i sædet ??

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750 **til salg, kun 20000,- !** http://StarChild.dk
Suzuki DR350SET <-- http://starchild.dk/

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 01-09-02 17:57

"Morten Juel" <mp@stofanet.invalid> wrote in message

> Så blev den sq købt en Suzuki DR350SET <-- altså med elstart )

....og en skivebremse bag...cool, troede ellers at DR'en havde en tromle....

Chris
: )

Fra : Morten Juel

Dato : 01-09-02 18:06

Nope en DR har alt hvad hjertet begære

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 01-09-02 22:45

> Nope en DR har alt hvad hjertet begære

*lol*

Nu har jeg kommet i tanke om at lave en DR350 supermotard....hmmm : )

Chris
: )

Fra : Morten Juel

Dato : 01-09-02 22:53

> Nu har jeg kommet i tanke om at lave en DR350 supermotard....hmmm : )

haha det ville være cool )

DR350SET - http://StarChild.dk

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 01-09-02 22:50

> haha det ville være cool )

Har (næsten) ikke tænkt på andet siden en Supermotard-artikel i Performance
Bikes for et par mdr. siden. Gas Gas 250 2-takt Supermoto......mmmmm

Chris
: )

Fra : Morten Juel

Dato : 01-09-02 23:01

Gas Gas 250 2-takt Supermoto......mmmmm
Ja for satan, med hydraulisk kobling und street respect )

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 02-09-02 00:00

> [snip] und street respect )

Big-stylee - heh. Gas Gas'en er sikkert en mareridt på gaden men hva' så?

Chris
: )

Fra : Allan Bojesen

Dato : 01-09-02 18:13

"Morten Juel" <mp@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> der er sprit nye billeder på http://starchild.dk/
> Nu skal jeg bare finde nogle steder at køre race

Tillykke med den, Morten. Hvad har sådan en kostet.

Allan Bojesen

Fra : Morten G.N.

Dato : 01-09-02 18:18

> Tillykke med den, Morten. Hvad har sådan en kostet.
>
> Allan Bojesen

Også tillykke fra mig og min NX650 ! (NX uden hagesmæk *SS* )

Fra : Morten Juel

Dato : 01-09-02 18:40

tak tak

Fra : Morten Juel

Dato : 01-09-02 18:40

> Tillykke med den, Morten. Hvad har sådan en kostet.
tak tak
såmend 20K

Fra : Christian H

Dato : 01-09-02 18:39

> tak tak
> såmend 20K

Så den bliver nok snart solgt for 13k, for nu vil Morten have en Burgman :)

Christian H

Fra : Christian H

Dato : 01-09-02 18:37

> [...]
> der er sprit nye billeder på http://starchild.dk/
> Nu skal jeg bare finde nogle steder at køre race

Lækker sag Morten :)

Men hvad med den bagageboks?????
Er det for at gøre dominobudene grønne af misundelse?

Christian H

Fra : wheeler

Dato : 01-09-02 19:32

"Christian H" <ch@gimp.dk> skrev i en meddelelse
> "Morten Juel" <mp@stofanet.invalid> wrote in message

Venter med at gratulere til jeg ser nogle fotos med wheelies..

Wheeler
- som har kørt alverdens maskiner mellem 250 og 1000 ccm , men aldrig har
haft så meget fornøjelse af en maskine som min TDR 125R til knap 12.000.-

-

Fra : Pede L@rsen

Dato : 01-09-02 19:31

Tillykke med den Morten :)

Og tak for en god tur nord på, med godt vejr og pølser på maler klemmen :)

Nu nå vi begge er off road klar må vi ud og lege lidt :) hvis ellers jeg kan
finde mit mod frem :) he he .

Og tak fordi du kørte pænt da jeg sad bag på :) det var en god oplevelse :)
selv om du måtte få krampe i højre hånd for at holde den på 1/4 gas he he eh
:)

Hilsen Pede Larsen...................(Næstved)
En 2-takter har 2-takter for lidt...................
......................Suzuki DR350S...................
Add me to Messenger = pede@stofanet.dk

Fra : Morten Juel

Dato : 01-09-02 20:15

> Tillykke med den Morten :)
hehe tak pede )

> Og tak for en god tur nord på, med godt vejr og pølser på maler klemmen :)
Ja det har sq være hyggeligt, og havetraktor træk )

> Nu nå vi begge er off road klar må vi ud og lege lidt :) hvis ellers jeg
kan
> finde mit mod frem :) he he .
det kome af sig selv ude i marken

> [...]
> selv om du måtte få krampe i højre hånd for at holde den på 1/4 gas he he
Hehe, ja lidt måtte jeg godt nok holde mig selv i snor, men hva turen var jo
god nok anyway, og vi have jo ikke travlt..

Fra : Moller

Dato : 01-09-02 19:38

> Så blev den sq købt en Suzuki DR350SET <-- altså med elstart )
> jeg har kørt 120km på den idag og den er ren sjov
> der er sprit nye billeder på http://starchild.dk/

Tilykke den ser sgi flot ud :) håber du er mere heldig med den end de
andre :)

> Nu skal jeg bare finde nogle steder at køre race

??? mener du ikke at pløje græs op ???

VH
Lars Molnit
Suzuki GSF 1200 S ... jow jow, den ka jo køre, men er den ike lidt svag
:)
MZ ETZ 251 CDi, mere køreglæde kan ikke fås pr. krone :)

Fra : Morten Juel

Dato : 01-09-02 20:16

> Tilykke den ser sgi flot ud :) håber du er mere heldig med den end de
> andre :)
høhø den skal lige vaskes og det tror jeg, den går sq godt

> ??? mener du ikke at pløje græs op ???
det kan du regne med )

Btw jeg så dig ikke på klemmen, ville sq gerne ha set ddin nye muskelracer

Fra : Moller

Dato : 02-09-02 07:16

> Btw jeg så dig ikke på klemmen, ville sq gerne ha set ddin nye muskelracer

Malerklemmen ... Gratis Go-kart ... hmmmm, hva mon jeg valgte :)

VH
Lars Molnit

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 01-09-02 20:04

Tillykke med den. Den ser godt ud.

--
Mvh.
Henrik (som forsøger at komme af med sin Offrowder, XT600)

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.