Powermac 7300/200 til salg
Fra : Henrik G. Jacobsen

Dato : 01-09-02 17:05

Hej Marianne Veng,

Jeg har set, at du har sat en Powermac 7300/200 med programmerne
QuarkExpress og PhotoShop og ny donkle til salg på MediaMac for 1.500 kr.

Yderligere oplysninger fra annoncen:
Mus følger med.
Tastatur følger med.
17 " skærm.

Jeg vil gerne købe maskinen og tilbehøret.
Jeg kan selv afhente efter nærmere aftale.

Med venlig hilsen,
Henrik G. Jacobsen

Fra : Henrik G. Jacobsen

Dato : 01-09-02 17:08

in article B9980735.7D7F%nospam@brakmark.dk, Henrik G. Jacobsen at
nospam@brakmark.dk wrote on 01/09/02 18:04:

> [...]
> 17 " skærm.
>
> Jeg vil gerne købe maskinen og tilbehøret.
> Jeg kan selv afhente efter nærmere aftale.

Ups, den mail kom vist forkert afsted, den skulle IKKE være havnet her i
nyhedgruppen, beklager meget!

Henrik.

Fra : Jonas Voss

Dato : 01-09-02 18:11

On Sun, 01 Sep 2002 18:08:07 +0200, Henrik <nospam@brakmark.dk> wrote:

[snip]

> Ups, den mail kom vist forkert afsted, den skulle IKKE være havnet her i
> nyhedgruppen, beklager meget!

På tide at skifte til en ordentlig newsreader?

<http://www.gylling.net/macsoup/default.html>

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 01-09-02 18:27

Jonas Voss <usenet@verture.net> writes:

> On Sun, 01 Sep 2002 18:08:07 +0200, Henrik <nospam@brakmark.dk> wrote:
>
> [snip]

> På tide at skifte til en ordentlig newsreader?
>
> <http://www.gylling.net/macsuop/default.html>

Rart at se, at MacSoup mafiaen også arbejder om søndagen...

Hvad med at fortælle Henrik hvordan han sletter sit indlæg igen?

--
Thomas Bjorn Andersen - tbamacnewss@gen-v.net - ICQ: 11413721
irc://irc.netc.dk/%23Macintosh

Fra : Jonas Voss

Dato : 01-09-02 18:59

On 01 Sep 2002 19:26:34 +0200, Thomas <tbamacnewsNOSPAM200207@gen-v.net> wrote:

> Rart at se, at MacSoup mafiaen også arbejder om søndagen...

Ja da, vi holder aldrig fri. Vi er over det hele. Bare vent til
slrn-mafiaen bliver lidt mere mangfoldig, så kommer der krig (:

> Hvad med at fortælle Henrik hvordan han sletter sit indlæg igen?

Det ville jeg også gerne, men jeg ved ikke hvordan man gør det i
Outlook. Det er muligvis Message -> Cancel article, men jeg kan ikke
garantere at det er korrekt.

Var det bedre?

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 02-09-02 20:09

On Sun, 1 Sep 2002 19:59:12 +0200,
Jonas Voss <usenet@verture.net> wrote:
> Ja da, vi holder aldrig fri. Vi er over det hele. Bare vent til
> slrn-mafiaen bliver lidt mere mangfoldig, så kommer der krig (:

Vi er ikke en mafia. Vi er bare nogle græsrødder der foretrækker
best-of-breed programmer.

slrn styrer.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 02-09-02 20:57

On Mon. d. 02 Sep. 2002 kl. 19:09 GMT, Povl wrote:

> Vi er ikke en mafia. Vi er bare nogle græsrødder der foretrækker
> best-of-breed programmer.

som selvudråbt formand for den danske mac afdeling byder jeg dig hermed
velkommen til sekten - kontigentet bedes indbetalt på min konto...

Besides, if you can't get a decent kernal panic      <icq://131382336>
or two in a month, what's the point of living?      <aim://reippuert>

Fra : Jonas Voss

Dato : 02-09-02 21:25

On Mon, 2 Sep 2002 21:57:27 +0200, Morten <spam@reippuert.dk> wrote:

> som selvudråbt formand for den danske mac afdeling byder jeg dig hermed
> velkommen til sekten - kontigentet bedes indbetalt på min konto...

<Ahem>, er det ikke fair hvis den med den nyeste slrn til Darwin får
lov til at være formand? Det synes jeg i hver fald, så Povl, se
venligst bort fra Mortens selvudnævnelse, pengene skal ind på min
konto.

We shall overcome...

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 03-09-02 04:47

Jonas Voss <usenet@verture.net> writes:

> <Ahem>, er det ikke fair hvis den med den nyeste slrn til Darwin får
> lov til at være formand?

Fra gnus-fraktionen skal der lyde stoette til forslaget. Det er et
sundt princip.

-j

--
"I modsætning til på basis er der et tillidsforhold indbygget i ens
login-profil (...). På HUM-BAS skulle man aflevere en ren

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 03-09-02 06:36

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> writes:

> Fra gnus-fraktionen skal der lyde stoette til forslaget. Det er et
> sundt princip.

Den med den nyeste slrn til Darwin har formentlig brugt Darwin i
kortest tid. Oensker vi at nytilkomne groenskollinger skal kuppe
formandsposten?

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Jonas Voss

Dato : 03-09-02 07:37

On 03 Sep 2002 07:36:17 +0200, Thorbjoern <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Den med den nyeste slrn til Darwin har formentlig brugt Darwin i
> kortest tid.

Eller muligvis blot ramt af et hårdt tilfælde af versionitis?

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 03-09-02 10:38

On Tue. d. 03 Sep. 2002 kl. 05:36 GMT, Thorbjoern wrote:

> Den med den nyeste slrn til Darwin har formentlig brugt Darwin i
> kortest tid. Oensker vi at nytilkomne groenskollinger skal kuppe
> formandsposten?

Nej - desuden er hans darrwin gammel...

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 04-09-02 00:25

Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> writes:

> Den med den nyeste slrn til Darwin har formentlig brugt Darwin i
> kortest tid. Oensker vi at nytilkomne groenskollinger skal kuppe
> formandsposten?

Jeg fortsar og anerkender argumentationen, men mener at det er sundt
med noget konkurrenec og noget roration i ledelsen. Med tiden vil den
effekt du beskriver udligne sig, og den der dagligt vedligeholder sin
bakker, loeber mde aeren.

-j

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 04-09-02 05:03

> [...]

> med noget konkurrenec og noget roration i ledelsen. Med tiden vil den
> effekt du beskriver udligne sig, og den der dagligt vedligeholder sin

Er "bakker" en latinamerikansk stavekontrol?

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 04-09-02 16:15

thunderbear@bigfoot.com (Thorbjørn Ravn Andersen) writes:

> Er "bakker" en latinamerikansk stavekontrol?

Korrekt. Paa dansk er det "sine pakker".

-j

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 03-09-02 10:38

On Tue. d. 03 Sep. 2002 kl. 03:46 GMT, Janus wrote:

> Fra gnus-fraktionen skal der lyde stoette til forslaget. Det er et
> sundt princip.

jo - men så skal jonAspell selv kunne installere den - uden at ty til
slambert lignende handlinger som eks. at tyvstjæle prækompilerede
afhængighedsforhold og .rc'ere fra sin vejleder. Udmærkelsen kan kun
givas på bagruund af en /selvstændig/ præstation!

Desuden er Jonas ikke mig. <vægtigt argument>

Fra : Martin Edlich

Dato : 03-09-02 10:43

In article <mtv1la.bb5.ln@g4.reippuert.dk>,

> Desuden er Jonas ikke mig. <vægtigt argument>

Ja, men tæller det ikke den forkerte vej for dig?

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 03-09-02 10:59

On Tue. d. 03 Sep. 2002 kl. 09:43 GMT, Martin wrote:
> In article <mtv1la.bb5.ln@g4.reippuert.dk>,

> Ja, men tæller det ikke den forkerte vej for dig?

nej

Fra : Jonas Voss

Dato : 03-09-02 11:20

On Tue, 3 Sep 2002 11:37:58 +0200, Morten <spam@reippuert.dk> wrote:

> [...]
> afhængighedsforhold og .rc'ere fra sin vejleder. Udmærkelsen kan kun
> givas på bagruund af en /selvstændig/ præstation!

Hov-hov, de dukkede selv op i min inbox, først troede jeg det var
spam! I øvrigt udelader du jo fuldstændig, hvordan du med fuldt
overlæg "glemte" at fortælle at port 119 skulle lukkes med min ildvæg.
Vejleder, schmejleder.

> Desuden er Jonas ikke mig. <vægtigt argument>

Jeg stiller mig tvivlende overfor hvem dette er bedst for, men jeg
ville umiddelbart mene at dette faktum er bedst for mig.

(:

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 03-09-02 16:34

On Tue. d. 03 Sep. 2002 kl. 10:19 GMT, Jonas wrote:

> [...]
> spam! I øvrigt udelader du jo fuldstændig, hvordan du med fuldt
> overlæg "glemte" at fortælle at port 119 skulle lukkes med min ildvæg.

svindler! - Jeg må hellere hitte lidt fra min icq log:

    søndag, august 04, 2002 00:06:25 Europe/Copenhagen

       du skal mulligvis have slang - jeg mailer dig min slag .deb pakke så
        kan du installere den med apt-get install
        /navn_på_stien_til _min_.deb_fil

    søndag, august 04, 2002 00:06:35 Europe/Copenhagen

       cool

Deuden brugte du den helt friviligt, og er derfor ikke værdi til
formandsposten.

> Jeg stiller mig tvivlende overfor hvem dette er bedst for, men jeg
> ville umiddelbart mene at dette faktum er bedst for mig.

Forkert menet.

Fra : Jonas Voss

Dato : 04-09-02 17:34

On Tue, 3 Sep 2002 17:33:43 +0200, Morten <spam@reippuert.dk> wrote:

> [...]

[snip - inkriminerende bevismateriale]

> Deuden brugte du den helt friviligt, og er derfor ikke værdi til
> formandsposten.

Så man skal have brugt den under tvang for at komme i betragtning?
Hvem truede dig med pryl hvis du ikke brugte deres slang-pakke?

Du smyger dig igen rævesmart uden om det med port 119, jeg var nød til
at krydsposte til dk.edb.unix for at få hjælp, for himlen da.

Men korrekt _ment_ måske?

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 05-09-02 09:48

On Wed. d. 04 Sep. 2002 kl. 16:33 GMT, Jonas wrote:

> [snip - inkriminerende bevismateriale]

ja, ikke?

> Så man skal have brugt den under tvang for at komme i betragtning?

Nejda, men hvis man i fremtiden vil holde døre åben for andre
pamperposter bør man afholde sig fra at komme med uasande oplysninger
der har til hensigt at tilsmudse de til tiden herskende pampere.
Det vil blive husket!

> Hvem truede dig med pryl hvis du ikke brugte deres slang-pakke?

ingen, jeg brugte min egen.

> Du smyger dig igen rævesmart uden om det med port 119, jeg var nød til
> at krydsposte til dk.edb.unix for at få hjælp, for himlen da.

Jeg kan ikke gøres ansvalig for du ingen router har. Selvstændigt
initiativ er altid velkomment. Har jeg kanske opfordret dig til at drive
en _offentlig_ server? Jeg mindes netop at have pointeret at du kunne
få glæde af en _lokal_ server.

Er jeg nødsaget til at hitte log'en frem publicere mere materiale der
kan dokumentere hvilken ussel slambert du i bund og grund er?

> Men korrekt _ment_ måske?

staveplade gymnastikken var i dettte tilfælde tiltænkt.

Fra : Jonas Voss

Dato : 06-09-02 13:01

On Thu, 5 Sep 2002 10:48:20 +0200, Morten <spam@reippuert.dk> wrote:

> Er jeg nødsaget til at hitte log'en frem publicere mere materiale der
> kan dokumentere hvilken ussel slambert du i bund og grund er?

Uha, nej, behold du bare slrn-kontingenterne og formandsposten. Dine
logs indeholder jo grumme data om min personlighed (samt om min
manglende evne til tænke før jeg spørger)!

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 06-09-02 23:39

On Fri. d. 06 Sep. 2002 kl. 12:01 GMT, Jonas wrote:

> Uha, nej, behold du bare slrn-kontingenterne og formandsposten. Dine
> logs indeholder jo grumme data om min personlighed (samt om min
> manglende evne til tænke før jeg spørger)!

Dygtig dreng

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 04-09-02 00:27

Morten Reippuert Knudsen <spam@reippuert.dk> writes:

> Desuden er Jonas ikke mig. <vægtigt argument>

oooeeeeehh.. hvem er inde i Morten?

-j

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 04-09-02 09:25

On Tue. d. 03 Sep. 2002 kl. 23:26 GMT, Janus wrote:

> oooeeeeehh.. hvem er inde i Morten?

Det er jeg

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 03-09-02 10:32

On Mon. d. 02 Sep. 2002 kl. 20:25 GMT, Jonas wrote:

> <Ahem>, er det ikke fair hvis den med den nyeste slrn til Darwin får
> lov til at være formand?

nej! 1) din darwin kernel er ikke tilstrækkelig ny
2) du har ikke på egen hånd installeret slrn
3) du ku' ikke på egen hånd hitte ud af at installere slrn
4) du ku' ikke på egen hånd hitte ud af at starte slrn
5) dine .rc filer er tyvstjålet fra min maskine
6) dine af slrn afhængigheds forhold er kompileret på min maskine
7) du har fået interaktiv støtte til at installere slrn
8) du er ikke mig
9) jeg har brug for pengene
10) jeg har ikke ville forurene min /usr/local med tredieparts
    programmer - men pænt holdt mig til /sw...

Fra : Jonas Voss

Dato : 04-09-02 17:38

On Tue, 3 Sep 2002 11:32:10 +0200, Morten <spam@reippuert.dk> wrote:

> [...]
> 9) jeg har brug for pengene
> 10) jeg har ikke ville forurene min /usr/local med tredieparts
>     programmer - men pænt holdt mig til /sw...

M'lord, guilty as charged on all counts.

Til gengæld kan jeg så blære mig med, at jeg rent faktisk lærte dig en
top-funktion da vi (ok, du) pillede ved Hr. Holms Xserver. Det har jeg
ellers hidtil holdt for mig selv, men det lader jo til at vi ikke
længere spiller med handsker på.

:P

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 05-09-02 09:28

On Wed. d. 04 Sep. 2002 kl. 16:38 GMT, Jonas wrote:

> M'lord, guilty as charged on all counts.

Oprøret er hermed nedkæmpet, slamberten afstraffet ved en fair skueprocess
og kontingentindtægterne fra danske darwin slrn brugere skal fortsat
tilfalde undertegnede.

> [...]
> top-funktion da vi (ok, du) pillede ved Hr. Holms Xserver. Det har jeg
> ellers hidtil holdt for mig selv, men det lader jo til at vi ikke

Jeg har ingen intentioner om at spille en ledenede rolle i top
fanklubben... brug hellere dine kræfter på at banke frederiksbergs bedre
borgerskab.

Fra : Jonas Voss

Dato : 06-09-02 12:58

On Thu, 5 Sep 2002 10:28:22 +0200, Morten <spam@reippuert.dk> wrote:

> Jeg har ingen intentioner om at spille en ledenede rolle i top
> fanklubben... brug hellere dine kræfter på at banke frederiksbergs bedre
> borgerskab.

Jamen, jeg _er_ Frederiksbergs bedre borgerskab.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 06-09-02 23:38

On Fri. d. 06 Sep. 2002 kl. 11:57 GMT, Jonas wrote:

> Jamen, jeg _er_ Frederiksbergs bedre borgerskab.

så meget større grund til at gøre som jeg sir'

Fra : Ben Knudsen

Dato : 01-09-02 17:29

nospam@brakmark.dk writes:
>Jeg har set, at du har sat en Powermac 7300/200 med programmerne
>QuarkExpress og PhotoShop og ny donkle til salg på MediaMac for 1.500 kr.

Godt tilbud, hvis det er en quark-dongle. Hvem som helst kunne gå i panik
for at få den mail afsted hurtigt

Mvh Ben