Navigationsanlæg
Fra : Povl Nordahl

Dato : 01-09-02 16:50

Er der nogen i ng. som har erfaring med montering af navigationsanlæg på mc?
Jeg skal montere Garmin Streetpilot 111 på en Honda Pan European.
Der er i forvejen Peltor intercom som jeg gerne vil have lyden koblet til.
Sigma i Ringsted, hvor intercomèn er købt, kan ikke hjælpe.

Povl Nordahl
1.gang i ng.

Fra : PHK

Dato : 03-09-02 15:12

Prøv at kontakte www.Garmin.dk - de burde om nogen kunne finde ud af det..

--
_
|_|

Fra : Bjørn S

Dato : 03-09-02 19:50

> [...]
til.
> Sigma i Ringsted, hvor intercomèn er købt, kan ikke hjælpe.

Hvad med www.gps.dk - Navtech, ligger i Kirke Saaby. De har tidligerer
reklamert med at de har beslag og div. erfaring med montering på MC.

/Bjørn

Fra : Jacob

Dato : 03-09-02 23:00

"Povl Nordahl" <pnordahl@post2.tele.dk> wrote in message news:<3d723717$0$171$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> [...]
> Der er i forvejen Peltor intercom som jeg gerne vil have lyden koblet til.
> Sigma i Ringsted, hvor intercomèn er købt, kan ikke hjælpe.

Jeg ved godt, at det ikke hjælper meget, men baehr laver flere
samtaleanlæg hvor der kan tilkobles navigationsanlæg også Garmin's
Streetpilot lll.
Se www.motocom.dk

mvh.
Jacob