Søgekomponent
Fra : Allan Plath

Dato : 01-09-02 16:50

Jeg har indsat en søgeformular vha. FP 2000, men jeg får beskeden >Service
is not running< og under Rapporter står der >Index server is not configured
for this website. In order to search for ducuments, you or your web
administrator needs to create a catalog for this website.<
Jeg har opdateret hyperlinks online og mit web-hotel siger at FP Extension
kører som det skal.

Er der en, der kan hjælpe mig med at komme videre.

Mvh

Allan

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 01-09-02 21:04

Som der står er det ikke nok at FP extensions kører.
Bed dem følge anvisningen fra fejlmeddelelsen eller slå indexserver
fra.

Fra : Allan Plath

Dato : 01-09-02 22:18

Tak skal du have. Det vil jeg forsøge med.

Mvh
Allan