Skærme
Fijala 3554
bedste 22" skærm CRT til max 10 kilo....
Fra : Razer

Dato : 01-09-02 16:17

hej jeg har kikket lidt på en 22" skærm for at udskifte den gamle 17"....

jeg har på tomshardware.com set en test af 7 mærker hvor Mitsubishien vinder
foran alle andre og har derfor kikket lidt på den...
jeg har dog kun fundet 2 forhandlere i Danmark så jeg tænkte på alternativer
til denne skærm, og det er her I kommer ind i billedet med gode
ideer/erfaringer og evt. links til test af skærme lavet i Dk.

Med venlig hilsen

Thomas AKA Razer

Fra : Per Bruus

Dato : 01-09-02 17:58

> [...]
> til denne skærm, og det er her I kommer ind i billedet med gode
> ideer/erfaringer og evt. links til test af skærme lavet i Dk.

Vær opmærksom på at Mitsubishi er på vej med en ny 22"
alternativt kig på LaCie, som bruger samme rør.
www.lacie.dk

vh.
Per