SPOILER advarsler og idiotiske mennesker!
Fra : FreddiE

Dato : 01-09-02 14:42

Okay, retfærdigt nok skal der spoiler advarsler på indlæg som omhandler ting
der gir plottet væk.

MEN!!!! jeg fatter ik folk der ik har set filmen læser et helt indlæg
igennem uden at tænk sig om, og så bagefter kæfte op om det. Hvis man
begynder at læse et indlæg og ser at der står noget om plottet, så stop og
skriv at der skal være spoiler på, no harm done.

Det er ik USA hvor folk tror man kan tøre sin kat i microvnen fordi der ik
står noget om det i manualen.

--
Mvh. FreddiE
FreddiE@besked.com

- "I go to work, people shoot at me. Raymond goes to work, people
do the wave"

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 01-09-02 14:52

On Sun, 1 Sep 2002 15:41:38 +0200, "FreddiE" <FreddiE@besked.com>
wrote:

> [...]
>skriv at der skal være spoiler på, no harm done.
>
>Det er ik USA hvor folk tror man kan tøre sin kat i microvnen fordi der ik

Det er jeg sådan set enig i. Men i sidste tilfælde blev det afsløret i
2.linie!! Jeg havde ikke en chance.
Og jeg skriver tit anmeldelser uden at afsløre plottet og hvis ikke
andet fremgår vil jeg da gerne læse andres.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Max Rydahl Andersen

Dato : 02-09-02 10:06

> Det er jeg sådan set enig i. Men i sidste tilfælde blev det afsløret i
> 2.linie!! Jeg havde ikke en chance.
> Og jeg skriver tit anmeldelser uden at afsløre plottet og hvis ikke
> andet fremgår vil jeg da gerne læse andres.

Hvis tilfældet er "Minority Report" så må jeg også sige det er MEGET
irriterende jeg nu ved
hvem der er skurken i denne film bare fordi jeg troede overskriften "Signs"
ville fortælle eller
spørge om noget generelt eller en anekdote omkring filmen. Normalt fanger
man spoiler warningen i de første par linjer, men det gik ikke i denne
situation :)

/max