Q: Braise-Moi / Blod Søstre er den ude på ~
Fra : Morten DH

Dato : 01-09-02 14:03

Ville gerne se denne film men kan ikke finde den - nogen der ved om den er
kommet eller om den kommer snart?

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 01-09-02 14:50

On Sun, 1 Sep 2002 15:03:07 +0200, "Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk>
wrote:

>Ville gerne se denne film men kan ikke finde den - nogen der ved om den er
>kommet eller om den kommer snart?

Den hedder 'Baise-moi' (knep mig)
Den fåes her:
http://www.futureent.com/dvd/details.php?id=4615
<http://www.dvdzone2.com/cgi-bin/en/OM.cgi?command=showitems&pos=0&type=search&search=2600>

Iøvrigt en kanon film efter min mening

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Morten DH

Dato : 01-09-02 16:31

"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> skrev i en meddelelse

> Den hedder 'Baise-moi' (knep mig)
> [...]

Jo tak, men jeg ville vide om den var tilgængelig på lejevideo i DK - ville
nemlig gerne se den inden jeg køber den...

Men det lyder da som om du i hvert fald kan li den - måske skulle man bare
købe den... en DVD fra eller til i denne måned gør ikke den store forskel -
og det bliver vist det dyreste efterår nogensinde efter de kommende titler
at dømme

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 01-09-02 17:02

On Sun, 1 Sep 2002 17:30:49 +0200, "Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk>
wrote:

> [...]
>og det bliver vist det dyreste efterår nogensinde efter de kommende titler

Hvis du kan lide genren kan du rolig købe den.
Jeg har ikke set den til leje herhjemme.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Morbid Angel

Dato : 01-09-02 19:45

On Sun, 1 Sep 2002 15:03:07 +0200, "Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk>
wrote:

En anden fransk film som er værd at kigge på er Romance, jeg har ikke
set denne på købedvd i DK endnu, har andre?
http://www.futureent.com/dvd/details.php?id=3370

mvh

MA