Hvis jeg får for lidt fedt?-
Fra : Erna Andersen

Dato : 01-09-02 14:36

Skrumper min hjerne??
Bliver mine led stive??
Bliver jeg stivnakket??

Mkh Erna

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 02-09-02 19:51

> Skrumper min hjerne??
> Bliver mine led stive??
> Bliver jeg stivnakket??

Hejsa! *S*

Jeg tror ikke at nogle af oven nævnte ting sker med dig *S* Dog har jeg hørt
at man kan få knogleled til at holde op med at knirke ved at spise
levertran.. så måske får ma stive led (blot et gæt).

Men din krop skal bruge nogle fedtstoffer til at optage nogle bestemte
vitaminer... *S* og så er der den klassiske: "Man skal spise fedt for at
tabe fedt" Men den ved jeg heller ikke om den blot er en skrøne eller om det
er rigtig nok! *S*

Egentligt har jeg aldrig spekuleret så meget over det,.. Interessant
spørgsmål! *S*

Mange hilsner
Mette

--
Forum & billeder om boligindretning...
Få mange tips og ideer

Fra : Birgitte Krogh

Dato : 03-09-02 20:02

Hej Erna!

Erna Andersen skrev i meddelelsen
<3d720f7f$0$123$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
>Skrumper min hjerne??
>Bliver mine led stive??
>Bliver jeg stivnakket??
>
>Mkh Erna

Udover det med de fedtopløselige vitaminer, har kroppen også brug for de
såkaldte essentielle fedtsyrer. Vi bruger dem bl.a. til at lave
prostaglandiner (som bl.a. har en rolle ved betændelsesreaktioner og ved
størkning af blod).

Med venlig hilsen
Birgitte (stud.med.)

Fra : Erna Andersen

Dato : 04-09-02 08:52

Tak til jer begge to.
Bagefter synes jeg også det er lidt underligt at jeg tænker sådan og er
bange for at have skadet min krop ved at spise for fedt fattigt.
Især når jeg før i tiden var bange for giftstofferne i f.x. fiskeolie/ fisk.

Mkh Erna

Fra : Love4u

Dato : 08-09-02 19:57

"Erna Andersen" <vedhegnet23@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Skrumper min hjerne??
> Bliver mine led stive??
> Bliver jeg stivnakket??
>
> Mkh Erna

Det skal jeg ikke kunne sige, men lov mig, at du aldrig mister din
humoristiske sans *GG*

Kærligst Ninett

Fra : Erna Andersen

Dato : 12-09-02 19:39

"Love4u" <nlp@tdcadsl.dk> wrote in message
> Det skal jeg ikke kunne sige, men lov mig, at du aldrig mister din
> humoristiske sans *GG*

Det kan godt være jeg er lidt svær at afkode, for det var faktisk ret
retoriske spørgsmål =
og jeg tror det er sandheden, tragikomisk nok.

Men vi trænger til nogle humorindlæg der kan tage lidt gas på det hele, ja.
Men nu er der fedt fjernsyn .
Mkh Erna