Hamo vinduer - hvem producerer dem?
Fra : Brian Skaarup

Dato : 01-09-02 12:35

Jeg har et par rådne vinduer i huset.
Vinduerne er af fabrikatet "Hamo" og er produceret 11/80
Jeg kan ikke finde noget hverken på de gule sider eller google
hamo.dk svarer heller ikke

Der er løbet meget vand i åen siden 11/80 så Hamo kan jo være
overtaget at et andet firma eller gået konkurs

Da jeg gerne vil have de nye vinduer til at ligne de gamle er det
oplagt at få samme fabrikat, så derfor:

Findes Hamo stadig? og hvis ja hvor?

Fra : Finn I

Dato : 01-09-02 19:28

Brian Skaarup <brian@nocannedmeat.skaarup.org> wrote:
> Findes Hamo stadig? og hvis ja hvor?

Hamo findes ikke mere. Hamo fusionerede med Miljø-Vinduer som senere
fusionerede med Centrum Vinduer.

Umiddelbart har jeg ikke noget bud på hvilke vinduer der ligner Hamo's bedst
men jeg er overbevist om at du nok kan finde nogen der ligner en del.
Du har måske en lille forskel hvis du har 2 vinduer lige ved siden af
hinanden og det kun er den ene du skifter.

Mvh
Finn