Hvorfor HD ejere ikke hilser igen (David L~
Fra : Thomas Hjort

Dato : 01-09-02 12:27

Hejsa!

En der vil poste eller linke David Letterman top 10 om hvorfor Harley ejere
ikke hilser tilbage. Jeg har forsøgt at hitte den, men forgæves. Så hvis der
er en der har den på lager vil jeg blive glad, da jeg skal bruge den
imorgen.

Mvh Thomas

Fra : Jebir

Dato : 01-09-02 16:34

> [...]
der
> er en der har den på lager vil jeg blive glad, da jeg skal bruge den

Jeg ved ikke lige om det er den, men her er i hvert fald en udgave af den;

10 grunde til at Harley kørere ikke vinker tilbage
(Desværre endnu ikke oversat)
1. Afraid it will invalidate warranty.
2. Leather and studs make it too hard to raise arm.
3. Refuses to wave to anyone whose bike is already paid for.
4. Afraid to let go of the handlebars because they might vibrate off.
5. Rushing wind would blow scabs off the new tattoos.
6. Angry because just took out second mortgage to pay luxury tax on new
Harley.
7. Just discovered the fine print in owner's manual and realized H-D is
partially owned by those rice-burner manufacturers.
8. Can't tell if other riders are waving or just reaching to cover their
ears like everyone else.
9. Remembers the last time a Harley rider waved back, he impaled his hand on
spiked helmet.
10. They're jealous that after spending $20,000, they still don't own a Gold
Wing.

Og lige en for GoldWing-ejere med det samme;

10 grunde til at Goldwing kørere ikke vinker tilbage
(Desværre endnu ikke oversat)
1. Wasn't sure whether other rider was waving or making an obscene gesture.
2. Afraid might get frostbite if hand is removed from heated grip.
3. Has arthritis and the past 400 miles have made it difficult to raise arm.
4. Reflection from etched windshield momentarily blinded him.
5. The expresso machine just finished.
6. Was actually asleep when other rider waved.
7. Was in a three-way conference call with stock broker and accessories
dealer.
8. Was distracted by odd shaped blip on radar screen.
9. Was simultaneously adjusting the air suspension, seat height,
programmable CD player, seat temperature and satellite navigation system.
10. Couldn't find the "auto wave back" button on the dashboard.

Mikkel Skou

Fra : RpR

Dato : 01-09-02 16:44

> Og lige en for GoldWing-ejere med det samme;

lol, den er satme noget bedre end den med HD, og er tydeligvis skrevet af en
der mangler den smule luksus en GW har

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine

Fra : Rune \(Bandit600\)

Dato : 01-09-02 16:47

Grineren

Venlig hilsen Rune (bandit600R)
http://bandit600.netfirms.com

Fra : Thomas Hjort

Dato : 01-09-02 17:17

"Jebir" <jebir@dayofdefeat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
on
> spiked helmet.
> 10. They're jealous that after spending $20,000, they still don't own a

Det er den, med undtagelse af det med Gold Wing'en (mener jeg) jeg kan bare
ikke huske hvad der skal stå i stedet for.

Mvh Thomas

Fra : BoS

Dato : 01-09-02 17:44

> 9. Remembers the last time a Harley rider waved back, he impaled his hand
on
> spiked helmet.

Hihi. Men hvad betyder denne her?

Fra : Jorgen Gerdorf

Dato : 01-09-02 18:20

"BoS" <elskak@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> on
>
> Hihi. Men hvad betyder denne her?

"Spiked Helmet" er det der på dansk kaldes en "Pikkelhue", dvs. en gammel
soldaterhjelm med en spids pik øverst på hjelmen.
Vittigheden oversættes således:
"Huskede sidste gang en Harley kører vinkede tilbage; Han spiddede sin hånd
på pikkelhuen."
Læs mere på http://www.kaisersbunker.com/pe/pe.htm

Mvh Jørgen
DKW RT250/2 (1955)

Fra : BoS

Dato : 01-09-02 22:09

NU fatter jeg den
Det er sgu ikke sådan med de fremmedsprog!

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 01-09-02 18:13

> on
>
> Hihi. Men hvad betyder denne her?

Noget i retning af at HD ejerens hånd sad fast på hans pighjelm sidst han
hilste på en anden MCist.. cirka..

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - *suk*

Fra : Hekto

Dato : 01-09-02 18:45

In article <mrqc9.42760$ww6.3261451@news010.worldonline.dk>,
jebir@dayofdefeat.dk says...

Nåååååh! ....????

Her gik man og troede, at de var bange for at den skulle vælte, ligesom
når man slipper en trillebør, med den ene hånd!!!!
--

/Brian/Hekto
hekto@hekto[remove].dk

Fra : Erland R. Nielsen

Dato : 02-09-02 00:49

Det er sku' da fordi de ikke er RIGTIGE motorcyklister.

Fra : Flemming Jorgensen

Dato : 01-09-02 17:46

Hello.

Ikke at jeg har omtalte link, men jeg ved da hvorfor HD ejere ikke vinker,
for jeg har selv prøvet at køre en trillebør med en hånd.... det er dælme
ikke nemt!!

--
Vi snakkes ved ...

MvH Flemming Jørgensen